wanneer daalt de baby in?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!
Dit is mijn eerste zwangerschap, en ik vroeg me af wanneer de baby indaalt? En als dit gebeurt, merk je daar dan iets van?
groetjes van Iejoor
34 weken en 6 dagen

hoi

ik geloof dat het bij een eerste rond of vanaf de 36 weekjes is,bij een tweede kan het later zijn.weet het niet helemaal zeker ,maar meestal voel je dat wel hoor een beetje zeurderige buikpijn. gr wendy 33wk

Hoi!

Tijdens mijn eerste zwangerschap lag mijn dochter al ongeveer vanaf week 30 met haar hoofdje naar beneden en ze begon volgens mij in de 32ste week in te dalen.
Nu ben ik 35 + 2 en mijn kindje is ingedaald. Ik merk het doordat ik veel druk op mijn bekken voel en heel vaak naar de wc moet... Als de verloskundige gaat voelen aan het hoofdje is dat ook een heel naar gevoel.

Groeten, Elinesmama

Ja hoor, hier precies hetzelfde. Kreeg rond de 31 weken last van indalingspijn. Ben nu bijna 34 weken zwanger en de verloskundige voelde vorige week dat het kindje met het hoofdje naar beneden lag.
Ik moest ook plat op mijn rug liggen en diep inademen en toen ik dus goed uitademde, kon zijn de armpjes tussen mijn bekken voelen.

Bij de 1 daalt het kindje al wat vroeger in dan bij de ander.
Bij sommigen daalt het pas in tijdens de bevalling.
Vlgs mij heeft het weinig te maken met hoeveel keer je zwanger bent geweest.

Groetjes Renata.

Hoi

bij mij lag ie met 32w met de koppie naar beneden en met 36 weeken kreeg ik te hooren dat ie al helemaal igedaalt is.

Het is onze 2de kindje

Morgen ga weer op control   37w

Onze dochter lag in stuitligging en was rond de 36 wkn al gedeeltelijk met haar bips ingedaald. Gelukkig hebben ze haar met 37 wkn nog kunnen draaien en daarna daalde ze gelijk met haar koppie goed in.

Ik ben morgen precies 36 wkn zwanger en vanochtend bij de verloskundige geweest en ook deze uk is inmiddels volledig met zijn koppie ingedaald.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Terug
Bovenaan