Wanneer de box er uit.

Hallo allemaal,



Mijn zoontje wordt maandag een jaar. Ik heb hem eigenlijk nooit meer in
de box. Hij vindt er ook niets meer aan en gaat huilen als ik hem er in
zet. Dit is mijn eigen schuld (moest ik hem er maar vaker in zetten).

Maar nu heb ik zo iets van dan kan de box er ook wel uit, hij staat ook in de weg.

Wat vinden jullie en hebben jullie je kindje van deze leeftijd nog in de box.



Groetjes Marije


 
hoi hoi.
 Nou die van mij zit er ook niet meer in, die loopt en kruipt liever rond. Over 3 weken wordt hij ook een jaar en ik ben van plan om hem van de week op te ruimen hoor.
Weer meer ruimte in de huiskamer en in plaats van de box, koop ik nu een leuke kist waar zn speelgoed in kan.
Ik denk als de kleine er niet meer in zit, opruimen die handel....

Groetjes lola
 
Hoi,

Als je hem niet meer gebruikt kan je hem toch weg doen.
Wij gebruiken hem nog steeds zeker iedere dag soms meerdere malen op een dag.

Ons dochtertje vind het zelf ook fijn om even tot rust te komen tijdens het spelen of aan het einde van de dag.

Mijn dochtertje is 19 maanden.

Groetjes
 
hoi hoi

Als je kindje er toch niet meer in zit, zou ik hem lekker weg doen.
Wij hebben gelukkig een ruime kamer, dus geen sta in de weg.

Onze oudste dochter heeft er tot 20 maanden ingezeten.   Ze zat er toen nog ongeveer een half uurtje in, 's morgens, zodat ik even wat dingen in huis kon doen zonder dat zij om me heen liep. Toen werd de 2e geboren en was het voor ons kiezen. We hebben toen de box weer omhoog gezet, zodat de baby er in kon, maar het liefst kroop ze er lekker bij in.
Ze heeft ook wel eens gehuild, maar het was bij ons gewoon standaard : na het eten en aankleden 's morgens even een tijdje jezelf vermaken. Daarna gingen we gezellig wat drinken en een koekje of fruit eten, en dat wist ze op een gegeven moment precies.

Groetjes
Melanie
 
Toen onze zoon 16 maande was is de box naar de zolder gegaan.
Hij had er meer dan 4 weken niet in gezeten. Dit is nu een meend geleden en plotseling wil hij er bij oma wel weer in en ook bij andere kindjes waar de box nog staat!
Wat een druif hè!

Groetjes 1976
 
Hoi,

Onze zoon wordt over 3 week 1 en de box blijft nog wel even staan. Ook al vindt hij op de grond rondstruinen erg leuk, hij vindt het ook nog   best als ik hem in de box parkeer om hem niet telkens uit de planten, de kattenbak etc te vissen.
Dan vermaakt hij zich zo een half uur tot 3 kwartier!

Inmiddels ben ik ook zwanger van de 2e (6 en halve week) en ik denk dat we de box nu maar laten staan tot die eruit is.

Groetjes,
Marije
 
Ons zoontje van 16 maanden zit ook elke dag nog wel een tijdje in de box. 's Ochtends als ik ga douchen en aankleden zit hij er altijd in. Hij weet dat precies en doet er ook niet moeilijk over. Hij zit meestal lekker te spelen. Ik kan dan rustig m'n gang gaan en weet dat hij niet bij allerlei dingen zit waar hij niet aan moet komen. Ook op andere momenten van de dag als ik even geen tijd heb om steeds op te letten wat hij doet, zet ik hem in de box.
Over een paar maanden komt nummer 2, dus onze box zal ook nog wel een hele tijd blijven staan.
 
Terug
Bovenaan