wie heeft de box al weg? en wie bewust nog niet?
ik twijfel nog wat
Mara loopt al rond, de hele dag loopt en kruipt zij rond, achter de poppenwagen racet zij door de kamer.
als ze inde box moet is het een en al gekrijs
ik gebruik hem alleen als ik naar de wc ga, en paps gebruikt hem allleen als hij gaat roken.
doordat ze zo bweeglijk is heeft ze gewoon niet genoeg ruimte in de box.
als ik haar dan zie met het kattenspeeltje naar de katjes toe lopen, heerlijk
En om haar nou met tegenzin in de box te doen omdat paps moet roken vind ik ook niet echt wat, maar dat is ook mijn strijd met mijn man. je hebt een kind en die hoort op 1 te staan, die pc en sigaret horen pas na ons kindje te komen. hij gaat rustig half uurtje naar achter boek lezen en peukies roken. en dat een paar keer per dag.
maar we hadden het over de box, wat te doen met de box
groetjes sabine
ik twijfel nog wat
Mara loopt al rond, de hele dag loopt en kruipt zij rond, achter de poppenwagen racet zij door de kamer.
als ze inde box moet is het een en al gekrijs
ik gebruik hem alleen als ik naar de wc ga, en paps gebruikt hem allleen als hij gaat roken.
doordat ze zo bweeglijk is heeft ze gewoon niet genoeg ruimte in de box.
als ik haar dan zie met het kattenspeeltje naar de katjes toe lopen, heerlijk
En om haar nou met tegenzin in de box te doen omdat paps moet roken vind ik ook niet echt wat, maar dat is ook mijn strijd met mijn man. je hebt een kind en die hoort op 1 te staan, die pc en sigaret horen pas na ons kindje te komen. hij gaat rustig half uurtje naar achter boek lezen en peukies roken. en dat een paar keer per dag.
maar we hadden het over de box, wat te doen met de box
groetjes sabine