wanneer de box eruit?

wie heeft de box al weg? en wie bewust nog niet?

ik twijfel nog wat
Mara loopt al rond, de hele dag loopt en kruipt zij rond, achter de poppenwagen racet zij door de kamer.
als ze inde box moet is het een en al gekrijs

ik gebruik hem alleen als ik naar de wc ga, en paps gebruikt hem allleen als hij gaat roken.

doordat ze zo bweeglijk is heeft ze gewoon niet genoeg ruimte in de box.
als ik haar dan zie met het kattenspeeltje naar de katjes toe lopen, heerlijk
En om haar nou met tegenzin in de box te doen omdat paps moet roken vind ik ook niet echt wat, maar dat is ook mijn strijd met mijn man. je hebt een kind en die hoort op 1 te staan, die pc en sigaret horen pas na ons kindje te komen. hij gaat rustig half uurtje naar achter boek lezen en peukies roken. en dat een paar keer per dag.

maar we hadden het over de box, wat te doen met de box :)
groetjes sabine

Hoi,
Wij hebben de box nog staan maar gebruiken hem af en toe en vaak als opslag plek voor zijn speelgoed denk aan: loopauto, de blokkenkar om achter te sjeezen.
Ik gebruik de box als ik even wat moet doen waar ik mijn schatje even niet bij kan gebruiken, bijv als de oven heet is en paps gebruikt heb voor dezelfde reden ( de rook reden)
Ik moet zeggen dat hij het niet altijd leuk vindt in de box maar hij kan er ook nog rustig in spelen. Maar zijn grootste box is de woon/eetkamer en daar speelt hij het meest.
Na dit opgeschreven te hebben kom ik tot de conclusie dat de box nog maar even blijft.

groetjes Liesbeth

hier blijft de box voorlopig nog wel ff.
nu zit ze er eigenlijk nooit in, maar i kweet dat dit straks wel gaat (moet) gebeuren.
mijn oudste zat alleen in maar in de box als ik:
ging roken (das maar 5 minuten bij mij hoor, geen half uur!) boven even snel naar de was moest (dan kan ik haar dus even niet i nde gaten houden dus even snel in de box dan maar), als ik ging koken of als ik ging stofzuigen want daar was ze bang voor dus wilde ze in haar "veilige" box zitten hahaha

de tijd voor de box komt er juist nu een beetje aan.
je hebt het al druk zat met haar, maar als je moet koken en er is er 1 op ontdekkingsfase, kan dat nog wel eens fout gaan. (denk bv dat jij lekker in je soep staat te roeren, voordat je er erg in hebt hangt die kleine aan je been, jij kan schrikken, soep kan omvallen) of jij bent aan het koken, en je bent even vergeten dat er nog een glas met drinken op tafel staat, die zei dus kan omgooien. of je mooie planten met aarde... ziet er oo kverleidelijk uit... ze neemt een aantal grote happen.

klinkt misschien wel erg overdreven, zoals ik het nu neerzet, maar kinderen die op ontdekkingsavontuur zijn kennen geen kwaad he.

dus daarom als ik ze even niet in de gaten kon houden... hup, de box in.
aantal leuke speeltjes erbij, of zet dat ding voor de tv neer, zodat ze bumba ofzow kan kijken en jij hebt ff je handen vrij om andere dingen te doen.

liefs, do

Hallo allemaal,

Hier hetzelfde verhaal...
Ik vind het voorlopig nog wel makkelijk!
Wij hebben nog geen traphekjes dus tot die tijd zowiezo.
Ik moet er niet aan denken dat er iets gebeurt als ik op de WC zit...Ze zijn zo verrekte snel!
En Levi klimt en klautert overal op dus dat is vragen om problemen...
Gek genoeg lukt het hem nog niet de box uit te klimmen dus wat mij betreft nog ideaal..

Groetjes!

Wij hebben de box ook nog staan. Wanneer ik thuis ben gaat Iris eigenlijk alleen 's ochtends in de box, dan heb ik even tijd om te stofzuigen en te dweilen of om iets anders te doen.
Verder stuitert ze door de kamer heen en hangt ze regelmatig aan mijn benen.
Wanneer ze wat jengelig wordt dan til ik haar op of ik ga even met haar wandelen/ fietsen.

Maar inderdaad ze pakt alles vast en het woordje 'nee' snapt ze wel, maar ze doet er alleen niets mee.... ze gaat gewoon door totdat ze haar doel bereikt heeft, best vermoeiend soms....

Groetjes Syreetha

h8ihihi

ik merk wel dat jullie tegen dezelfde dingen aanlopen

hier blijft die toch ook nog maar een tijdje.
ze klimt al zelf op de bank en duwt onze barricade bij de keuken al weg.

boven hebben we traphekjes bij de trap en haar kamer kan zij lkker op haar kamer spelen als ik poets, en de deur kan open bijven.

mara zet ik ook wel eens voor de tv in de kinderwagen, even rust voor de kleine meid en ideaal bij het koken

Ok...

Hier is ie eruit...een week na Lasse zijn eerste verjaardag, hij zat er nog best wel vaak in maar de box is doorgegaan naar mijn schoonzus en ik vind het HEERLIJK!!!!!

Ik mis hem niet, Als ik boven ff bezig moet dan zet ik hem in zijn ledikantje en als ik beneden echt bezig moet dan zit hij in zijn loopstoel en bij hele erge nood heb ik het campingbedje beneden staan en klap die dan snel uit...

Ben zo blij dat ik onze woonkamer weer een klein stukje terug heb haha...

Liefs Randy

nou bij ons blijft hij er nog fijn in, zolan meneer zijn rustpunt nodig heeft van alle onrust buiten de box is het prima.

bij mijn dochters heeft hij er tot 2 jaar ingestaan en die vonden het geen probleem. het is ook een beetje een afzonderingsplek voor mijn kids. ff lekker liggen met de knuffel en idd voor moeders als die huishoudelijke zaken moet doen

dus bij ons blijft hij nog wel ff

groetjes maaike

Terug
Bovenaan