Wanneer de buggy en wanneer de wandelwagen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

De vraag zegt het al. Wanneer gebruiken jullie de buggy en wanneer de wandelwagen?

Ik heb dus sinds kort een buggy en nu heb ik een probleempje (tis wel een luxeprobleem.. geef ik toe). Ik weet niet goed wanneer ik welke wagen mee moet nemen.
De buggy is lekker compact en erg licht, maar de wandelwagen rijdt daarentegen weer lekkerder, maar die neemt weer meer plek in in de auto.

De buggy gaat uiteraard mee op de fiets (daar heb ik heb hem in eerste instantie voor gekocht), maar verder sta ik elke keer weer in een dubio: buggy..wagen...buggy...wagen..uhh

Ik betrap me erop dat ik steeds vaker de buggy pak, maar ik kan de kinderwagen toch ook niet in de garage laten verpieteren (hij heeft tenslotte ook het nodige aan geld gekost)?

Hebben jullie dit ook? En zo ja, welke keuze maken jullie dan?

Liefs Jeske

Ik gebruik de wandelwagen voor de langere afstanden, dagjes weg etc.
De buggy om éven te winkelen, kort gebruik,  of als ik eens met de fiets zou gaan.

De wandelwagen bied meer comfort voor je kindje dan een buggy (denk aan de vering)  en is het raadzaam als je kleine lang moet zitten je de wandelwagen neemt. Ook al is de buggy een uitkomst en is het voor ons een gemak, het is uiteindelijk je kleine die er de hele tijd in moet zitten!

Voor mij dus een makkelijke keuze..

Succes!

Esmé mv Kay

Ik wandel veel dus gebruik dan altijd de wandelwagen.
de buggy gebruiken we alleen als we bv met de auto weg gaan naar het winkelcentrum, dan ben je daar maar zo kort en het is idd volle bak met kinderwagen achterin.

en ik heb sinds gisteren een buggy drager op de fiets, dus die moeten we nog uittesten!

Ik gebruik heel veel de buggy...
Ik vind dat veel handiger.....Het rijd lekker...Makkelijk in de auto...
Senna kan lekker goed rechtop zitten...

Ik vind dat ding een uitkomst...
Tsja en m'n wandelwagen...Hmmz vind ik ook een beetje jammer...
Maarja die gebruik ik wel weer als m'n 2e ooit komt...Als die bak er weer op kan!

ik zie het comfort verschil nog niet zo hoor. Gebruik alleen de wandelwagen en heb geen buggy, dus ook geen vergelijk. Vind het prijsverschil tussen de buggy's ook schrikbarend. En heb nog niemand echt gehoord die het duidelijk kon uitleggen waar m dat nou in zit.

mama van Rêve

wij hebben nog geen buggy aangeschaft
en omdat de wandelwagen redelijk compact inklapt
gaat ie makkelijk in de auto mee en dan houden we nog
over voor de boodschappen dus ik denk niet dat we een
buggy aanschaffen.. maar dat is geen antwoordt op je
vraag als ik er een zou hebben dan zou hem gebruiken
voor als ik met de fiets weg zou gaan en korte stukjes

groetjes
Bianca mv Lorenzo

ik gebruik de buggy als ik dichtbij moet zijn en niet te lang weg hoef.de wandelwagen gebruiken we bij vere afstanden zoals bv winkelen,wandelen

Hallo,

de wandelwagen gebruik ik als ik van huis uit ga wandelen of als we een dagje weggaan, omdat hij daar dan (denk ik) toch wat lekkerder in zit als in de buggy. Verder voor het winkelen en boodschappen enz enz gebruik ik de buggy, lekker makkelijk meenemen en het neemt niet zo veel ruimte in beslag in de auto.
En de buggy gebruik ik als ik op de fiets weg ga.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Terug
Bovenaan