wanneer de eerste verschijnselen en testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ben nieuw hier, ben erg onregelmatig ongi en denk dat ik zondag ongeveer mijn NOD heb. Nu heb ik al een week last van flinke rugpijn onderin mijn rug en ben bij vlagen misselijk, vooral als ik wat gedaan heb. Ook af en toe een beetje buikpijn. En sinds twee dagen verschrikkelijk moe!! Echt heel erg!

Maar wat ik nu eigenlijk wil weten is wanneer ik  kan testen? Zit al echt uren en minuten af te tellen, omdat ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben.... ;-)   Maar ja dat heb ik al veel vaker gedacht en dan was het toch ook niet zo...  

Lijkt me leuk om hier verder te kletsen met jullie..

liefs nijn  

hoi hoi

nou ik hoop dat het voor jou bingo is.

ik voel ook altijd van alles maar ben er soms teveel mee bezig dus ik kan er echt niks over zeggen.

nou zal voor je duimen.

liefs annieka

ik zou je nu heel verstandig aan moeten raden om op zondag of nog beter maandag te testen..Maarreh, heb een testje gewaagd net (zelfde nod als jij) en had heeel licht streepje: resultaat: ik ga mezelf nu alleen maar gek lopen maken en je zult zien dat het een indroogstreepje was.......pffff, nie makkelijk allemaal hè? Hahaha Volgende test dus gewoon maandag.........

Marieke

quote: BB1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2007 08:48:33'));

ik zou je nu heel verstandig aan moeten raden om op zondag of nog beter maandag te testen..Maarreh, heb een testje gewaagd net (zelfde nod als jij) en had heeel licht streepje: resultaat: ik ga mezelf nu alleen maar gek lopen maken en je zult zien dat het een indroogstreepje was.......pffff, nie makkelijk allemaal hè? Hahaha Volgende test dus gewoon maandag.........

Marieke

Spannend!!!!!!!!!!

jaaaaa! Ik word helemaal gek hier....Mannetje is naar het werk, maar die vertel ik maandag toch pas alles........In november al genog moeten doorstaan met mk......En hoe staat het met jou mamaloe, had een paar keer gelezen dacht ik dat het niet van een leien dakje ging?

quote: BB1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2007 09:01:31'));

jaaaaa! Ik word helemaal gek hier....Mannetje is naar het werk, maar die vertel ik maandag toch pas alles........In november al genog moeten doorstaan met mk......En hoe staat het met jou mamaloe, had een paar keer gelezen dacht ik dat het niet van een leien dakje ging?

Nee...niet echt hihi, zit nu op dag 42 en heb nog geen rd gezien. Mn nod zou volgens de ovu test eergister zijn.
Nou ja we w88 rustig door.........(alhoewel RUSTIG )

Het is allemaal zo herkenbaar he?!   Ik weet het n echt niet meer, ben ook bang da tik er te veel mee bezig ben.... en dat ik daardoor van alles voel.

Als ik een stuk gelopen heb voel ik in mn buike en rug van alles gaan trekken... en dan denk ik weer... zie je wel...! Maar ik probeer (nagelbijtend en rustig ;-)) te wachten tot zondag met testen......
Ook wel leuk   dan kan ik samen met mn mannetje testen... als het dan gelukt is, dan kunnen we er lekker samen van genieten... en hoeven we niet gelijk naar ons werk..

maar ja, ik droom gewoon verder....

liefs

Marieke, trouwens ook erg spannend voor jou.... en het enige wat je echt kunt doen is wachten..... pfff

Heb jij verder veel klachten? en jij Mamalou?

Hoeveelste ronde is dit voor jullie?

Ik wil wel veel weten he?!   als ik te veel vraag zeg je het maar!

sterkte jullie allebei... we spreken elkaar weer!

Terug
Bovenaan