Wanneer de kids vertellen???

Ik sta echt op springen om het te vertellen tegen mn kids 5, 7, en 8!!!Maar de vorige keer was ik ook zo snel, en hebben de kids er best last van gehad!Dus hebben we besloten even te wachten!Maar wanneer moet je het nou vertellen,....na de eerste echo, of na 3 maanden????PffffffWat zouden jullie doen?
Liefs nance

Mijn zoontje snapt het toch nog niet echt. Maar ik wist voordat ik getest had al dat ik zwanger was (of in ieder geval een sterk voorgevoel). En toen heb ik het hem wel verteld.

Maar wat wil je met een dreumesje an 1,5.... Hihi.

Hij zegt wel in een keer beeby, maar dat is gewoon omdat wij het er vaak over hadden/hebben.

Als ik jou was zou ik nog fftjes wachten, omdat je kids ook wat ouder zijn en natuurlijk last hebben gehad toen het niet goed ging.

Dat wil niet zeggen dat ik denk dat het verkeerd gaat nu he! Het is gewoon fijn om na die 12 weken tegen je kids te kunnen zeggen: Julie krijgen een brusje, en don't worry, de meest cruciale weken zijn al voorbij!

liefs

idd, ik ben best bang als ik het vertel voor hun reactie van,..blijft deze dan in je buik tot het tijd is??Dat antwoord kan ik hun niet geven!Dat weet je natuurlijk nooit!Maar goed,..maar ff positief blijven denken!!!En blijven bidden dat het goed blijft gaan!
liefs

Misschien idd beter om even te wachten. Totdat je het hartje gehoord hebt bv.
Ik heb ook nog niets verteld tegen onze zoon (2).
Maar ja voor hem is het natuurlijk helemaal iets wat niet te bevatten is.

Terug
Bovenaan