wanneer de kinderstoel??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi de titel zegt t al..wanner zijn jullie de kinderstoel gaan gebruiken??doei groetjes

als ze aardig goed kunnen zitten, ze moeten er niet in hangen

ik bedoel, zelfstandig kunnen zitten, dat ze dus neit links en rechts omvallen

hoi,

mijn dochter van nu 7mnd,1wk en 5 dagen oud zit sinds een week in de kinderstoel, we schuiven hem aan bij de eettafel en wij eten ons ding en zij haar eigen, ze vind het fantastisch om te zien wat er allemaal op de tafel staat. gewoon een keertje proberen, ik had wel een stoelverkleiner staan ik heb die van kruidvat, niet duur maar wel handig, sommige mensen vinden hem ideaal en sommige mensen niks, het is wel belangerijk dat je kindje wel al redelijk kan zitten meryem zit al vrij stevig, ze kan al zo,n tien minuutjes zelfstandig zitten met haar speeltjes om haar heen.

groetjes Bianca

Hoi, Dylano zit vanaf gister in de kinderstoel, en hij vind het geweldig!!
Hij ken best goed zitten, maar hebben voor de zekerheid een handoek aan 1 zijkant gedaan.
We hebben trouwens ook een verkleiner.
Het gaat dus prima!!
Ohja, Dylano is bijna 8mnd.

Groetjes Debby.

Hoi,

Feline zit vanaf 4.5mnd in de kinderstoel ( nu hebben wij wel zo'n chicco die je naar achter kan zetten) ze is ehhhmm nogal zwaar.9.5 kilo toen ze zo oud was en ik vreesde een beetje voor de naden van de wipstoel, die van ons ging tot 9 kilo. Ze zat/lag prima in die stoel.

gr janneke

Hoi,

We hebben een chico kinderstoel die je naar achteren kan laten zakken en gebruiken hem nu alweer 3 weken( hij is nu net 4 maanden) Hij zakt niet naar de zijkant en zit er goed in. Hij vind het geweldig, het is makkelijk voor zn hapje  en hij kijkt zn ogen uit als we aan tafel zitten te eten!

Groetjes Jessica

Daan is 4 maanden en zit elke dag al even in de stoel. Met verkleiner; hij zit er graag in en blijft goed rechtop zitten. Hij vindt het geweldig om erbij te zitten en alles in de gaten te houden.

Terug
Bovenaan