wanneer de kleine iedere dag voelen?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik ben nu 23 en een halve week en ik voel de kleine niet iedere dag. Ik maak me daar best wel druk over omdat er vrouwen zijn die iedere dag de kleine voelen. De placenta ligt bij mij wel aan de voorkant.
Vanaf wanneer moet je iedere dag de kleine voelen?
Of is dat nu al?

Groetjes

Bij de eerste duurde het bij mij heel alng voordat ik haar elke dag voelde. Het was (en is nog steeds) een rustig kindje. Elke dag wachtte ik ook even totdat ik haar voelde, maar op een gegeven moment voel je het best wel. Het verschilt gewoon per persoon. Ik geloof dat ik pas met een week of 23 mijn kleine meid voor het eerst voelde. Ben benieuwd wanneer dat nu zal zijn.

(4 weken, 3 dagen)

Als je placenta aan de voorkant ligt, kan het best zo ijn dat je het sowieso wat minder goed zal voelen!! Pas vanaf een week of 25 voelde ik het duidelijk echt elke dag. Soms word ik er zelfs erg moe van. Vannacht om 04.00 bedacht de kleine dat het wel tijd was voor wat rek -en strekoefeningen! Niet fijn......
Succes, Patricia

Hee Christie,

Ik ben nu 25 weken zwanger en ik heb pasgeleden ook de verloskundige gebeld, omdat ik de kleine ook al bijna een hele dag niet gevoeld had. Mijn verloskundige vertelde dat dit geen probleem is, waarschijnlijk had de baby zich zo gedraaid dat ie met z'n ruggetje naar de voorkant lag. Dan voel je dus niets of heel weinig. Pas vanaf 28 weken moet je de baby elke dag voelen.

Groetjes Lilian

Hey hey meissie,
ik ben nu 25w en   4 dgn en ik voel de kleine nu sinds een week of 3 pas echt goed. Je kan nooit zeggen wanneer je het gaat voelen want dat is pas als de kleine wat meer gaat bewegen. vorige week heb ik 2 dagen gehad dat ik helemaal niets meer voelde zelfs niet als ik in bed lag op mijn rug, terwijl ik hem dan altijd wel ff voel bewegen, maar er was gelukkig niets om me zorgen over te maken want daarna ging ie gewoon weer lekker verder met schuppen en doen. Om eerlijk te zijn beweegt ie veel en veel meer als van te voren en vind het echt een fijn gevoel. Dus raad ik je aan je niet druk te maken maar gewoon nog even een weekje te wachten, dan zal het waarschijnlijk veel meer en wel dagelijks gan bewegen. Veel succes met je zwangerschap.
Groetjes ilona

Terug
Bovenaan