wanneer de komen de verschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil en heb daarna 2 regelmatige cycles gehad van 36 dgn. Dus zou pas a.s. zondag een eisprong hebben. Toen ik gister aan het douche was verlor ik veel herder slijm net als bij mijn twee laaste ovulaties. Sinds vandaag voel ik me raar. Moe en chagerijnig. Zouden dit al tekenen kunnen zijn van zwangerschap of kan ik dit nog helemaal niet voelen? Of houdt mijn lichaam me voor de gek? Ik zou het zelf verder allemaal niet weten, want we zijn bezig voor 1e kindje. Liefs isa.

Ik heb meestal een week voor mijn nod veel vage klachten, die hebben meestal de ongi als gevolg.

Ik heb ook ergens gelezen dat als je last krijgt van
zwangerschapskwaaltjes dit meestal pas rond de 6e week van de
zwangerschap is. En alles wat ervoor is dat zou meer met de te
verwachte ongi te maken hebben.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

succes in ieder geval dat het maar snel raak mag zijn.

liefs leeuwtje

Hoi,
Inderdaad kwamen bij mij toen ik 6 weken zwanger was de eerste van de ene op de andere dag de kwaaltjes, misselijk, pijnlijke borsten, vreselijk moe. Daarvoor, behalve  een beetje  moeheid, nauwelijks wat gemerkt. Maar dat verschilt natuurlijk ook weer van persoon tot persoon.
Duim voor je !!!!

Hoi Isa,

Als je inderdaad gister je eisprong zou hebben gehad, kun je voor zover ik weet nu nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. De innesteling moet nog gaan plaatsvinden...
Pin je er dus niet te veel aan vast, want dan is de teleurstelling zo groot...

Maar ik duim voor je dat je snel een positieve test hebt natuurlijk!!!!

Succes!

Terug
Bovenaan