Wanneer de uitgerekende datum??

A

Anoniem

Guest
Hallo ik heb even een vraagje.
Wij willen beginnen voor de tweede, maar als ik nú zwanger zou worden, zou ik volgens de berekening van babybrabbel.nl uitgerekend zijn op 6 december.
Nu lees ik allerlei berichtjes van vrouwen die getest hebben nog in november uitgerekend zijn.
Rekent babybrabbel het dan wel goed uit?
Mijn laatste menstruatie begon op 1 maart zeg maar en dan zou ik uitgerekend zijn op 6 december.

Dit is voor mij best belangrijk, omdat we het echte beginnen nu nog even willen uitstellen omdat we niet met de drukte van de feestdagen willen bevallen.
Maar als de uitgerekende datum nu verkeerd is en ik nog in november zou kunnen bevallen scheelt dat al en hoeven we niet meer per se te wachten zeg maar.

Wie kan me helpen?
Groetjes Gerrie.

hoii

het is heel makkelijk eigenlijk stel je   1e dag van je laaste ong is 22 febr,dan tel jer negen maanden bij op +een week .dus dan zou je 29 nov uitgr zijn kan 2 dagen schelen hoor.dus de datum die jullei hebben klopt wel.groetjes wedny

Hoi Wendy, okee dank je wel.
Jammer, dan is het toch nog even wachten geblazen voor ons........................

Helaas...............
Bedankt voor je hulp.
Groetjes Gerrie.

hoi,

ik ben uitgerekend op 7 november en mijn laatste menstruatie begon op 2 februari, dus ik denk dat die berekening die jij hebt laten maken wel klopt.

overigens hebben wij meer dan een jaar op mijn zwangerschap moeten wachten, dus al was het op de drukste dag van het jaar uitgerekend, dan nog had me dat niets kunnen schelen!! plannen lukte bij ons dus helemaal niet, maar wie weet bij jullie wel hoor!

veel succes!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Terug
Bovenaan