wanneer de uitnodigingen versturen?

A

Anoniem

Guest
Hallo..!
Net als een aantal andere mensen hier heb ik voor de eerste verjaardag van onze dochter een uitnodiging gemaakt.
Een simpel vraagje:
hoeveel dagen/weken van te voren sturen/stuurden jullie de kaartjes  op?
Want aangezien deze mama natuurlijk al wat langer naar de verjaardag toeleeft, kan het zijn dat ik die kaartjes misschien enthousiast vroeg verstuur...  Nou is dat ook niet erg natuurlijk, maar ik vroeg me toch af wat anderen hebben gedaan/doen?

Groetjes, Bianca

Hoi Bianca,

Wij hebben de uitnodigingen vorige week op de post gedaan.
Nynke is 10 maart jarig en we vieren het 14 maart.
Ik heb ze zo vroeg gepost zodat mensen daar vast rekening mee kunnen houden want ik was bang als ik het 2 of 3 weken van te voren doe mensen misschien al afspraken op die dag hebben.

liefs Zonnetje

heyhey

ook wij waren er op tijd bij met versturen.

heb ze net na de kerstdagen verstuurd en ons meissie was jarig op 4 feb.

ruim op tijd dus.

ik wist dat er mensen hun schema moesten omwisselen van het werk, en dat kan je niet 2 weken van ter voren pas doen.

vandaar dat i kze zo vroeg heb verstuurd.

liefs, do

Hoi,

Ook wij hebben ze ongeveer een maand van te voren verstuurd.
Omdat de kerstdagen en oud en nieuw er ook tussen zat en dan die enorme drukte met de post. Ik had zelf uitnodigings gemaakt van een foto van yordi.
Een paar uitnodigings zijn nooit aangekomen, maar goed dus dat ik ze optijd had verstuurd. En zo konden familie en vrienden er ook rekening mee houden wanneer we het zouden vieren en hoe laat enzo.

Liefs marielle

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties! Ik kom er dus achter dat ik helemaal niet zo overdreven vroeg ben. Ik gooi ze dit weekend meteen op de post!

Groetjes, Bianca

Hoi,

Ook ik wil ze snel gaan maken en voor 20 feb op de bus hebben hoor. We vieren het 21 maart (ze is de 18e jarig) maar lekker vroeg versturen, dan weet iedereen het vast haha.

Liefs Reneke

ook wij waren heel vroeg met versturen we caithlyn is namelijk op dinsdag jarig en we vieren het dinsdag en de zaterdag maar ja nu komt iedereen nog op zaterdag:( wat we best heel jammer vindne

hoihoi
ook hier zijn de kaarten vroeg de deur uit gegaan
karlijn is op 4 maart jarig maar we vieren het 28 febr
tevens mijn eigen verjaardag die dan gevierd word
heb de kaarten half januari weg gedaan

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan