wanneer de volgende menstruatie?

Hoi,

Ik heb een vraagje, hopelijk kan iemand mij daar antwoord op geven. Vanaf welke datum  moet ik eigenlijk rekenen dat ik weer ongesteld wordt? Ik heb 18 maart een curretage gehad omdat ik een miskraam heb gehad. Ik heb 21 maart een tweede curretage gehad omdat ik koorts had en ik bleef bloed verliezen. Ik weet echt niet vanaf welke datum ik moet rekenen op een volgende menstruatie.

Hopelijk weet iemand antwoord op mijn vraag.

Groetjes Monique.

hoi monique,

ik denk dat dat nogal kan verschillen hoor per persoon.

meestal gaan ze uit van tussen de 4 en 6 weken, maar dat hangt er helemaal vanaf óók wanneer je een eisprong hebt gehad.

Tenminste dat is wat mijn vk zegt.

ik weet niet of je hier wat aan hebt,maar in ieder geval liefs,

Hester

Hoi Hester,

Bedankt voor je antwoord. Ik denk alleen dat ik de vraag niet juist heb gesteld. Moet ik vanaf de curretage rekenen of vanaf de miskraam?

Veel liefs van Monique.

ja sorry, ik had het niet echt in de gaten. Pas toen ik je reactie net las snapte ik je.

Meid wéér sorry, ik heb geen idee. Na mijn mk was ik gelijk weer
zwanger, zonder ongi en toen rekende ze al zo raar. Toen rekende ze
vanaf de eerste dag dat ik de mk had. Maar ik zie dat niet als een
ongi. Toch had ze gelijk, want toen ik weer een mk kreeg klopte de tijd
wel.

Ik denk dat jij dan moet rekenen vanaf je tweede currie.

liefs Hester

Hi Monique,

Ik kan het je ook niet met zekerheid zeggen maar meestal gaan ze uit van de dag van de miskraam. Bij een curretage zou ik dan ook uitgaan van de laatste omdat je lichaam nog steeds denk dat je zwanger bent en pas zodra je baarmoeder leeg is je lichaam weer verder gaat met het aanmaken van eitjes etc. Ik zou dan ook van de laatste uitgaan maar nogmaals zeker durf ik het niet te zeggen.

Sterkte,

Corina

Terug
Bovenaan