Wanneer delen met je ouders

Hi,Ons 1e kind was in 1 x raak en nu na meer dan jaar is het toch gelukkig weer zover, een positieve test! Wij zijn heel heel blij, zo blij dat we het het liefst nu al zouden willen delen met onze ouders. Wat vinden jullie, wachten of kan het geen kwaad?<br />

Na mijn miskraam en bbz heeft mijn moeder mij gevraagt om het bij de eerste positieve test gelijk te vertellen. Dit meer zodat ze mij meer kam steunen in de onzekere tijden. Haar antwoord op het feit "het maakt mij niet uit wanneer je het vertelt:?; het blijft toch wel een verassing " heeft mij over de streep geholpen. Maar gefeliciteerd met de zwangerschap

Ik heb het verteld toen ik rond de 7/8 weken was. Ik heb zoiets van.. whats meant to be will be, daar verander je niks aan. Mn ouders zijn een grote steun geweest en waren blij verrast! Mn kindje is nu 2 jaar

Wij hebben het al vroeg verteld met de 2e. Dit omdat ik bang was voor een miskraam.. Ik wildr ze dan liever vertellen dat ze opa en oma werden en t miss toch mis was. Dan dat ik gekijk moest zeggen dat ik een miskraam had. Gelukkig is het zover nooit gekomen. Nu 35 weken zwanger van onze jongen. De eerste in de gezinnen van ons beide. De rest is allemaal een meisje. Dus ook erg byzonder ?.

Gefeliciteerd :)
Wij hebben het gelijk aan de naaste familie/vrienden verteld. Nr 1: Vooral ik kan zoiets niet voor me houden haha.. 2. Mijn insteek was dat ik hen ook zou bellen als het fout zou gaan.
Heel persoonlijk dus maar ik heb ervan genoten om het te kunnen delen en kwaaltjes te kunnen delen aan iemand anders dan mijn man ;).

Terug
Bovenaan