Wanneer denken jullie dat je gaat bevallen?

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt wanneer denken jullie dat je gaat bevallen?

Eerder dan de uitgerekende datum of juist later...

En welke datum gokken jullie....

Leuk om te zien of dit later klopt.

Ik ben zelf 9Mei uitgerekend aan de ene kant gaan me gevoelens steeds na een vroeg geboorte van 3 weken voor de uitgerekende datum, maar aan de andere kant blijft 10Mei steeds door me hoofd gaan dan is het moederdag.

Dus ik gok op 10Mei op Moederdag dat ik ga bevallen, wat voor mooier kado wil je krijgen op moederdag dan je 1ste kindje geweldig toch :D.

Heej!

Leuk topic!! Ben inderdaad benieuwd of dit klopt hihi.

Ikzelf ben 19 mei uitgerekend, manlief denkt dat het op 5 mei komt (bevrijdingsdag) maar ikzelf heb echt geen flauw idee. 18 maart is voor ons echt een rotdatum, dan gebeuren er allerlei vervelende dingen (de vader van me man overleden, een tante van me overleden, enz enz) dus kzou der niet gek van staan te kijken als er dan iets gaat beginnen, wat we absoluut niet hopen natuurlijk!!!

We zullen zien, de tijd zal het leren!
Liefs Maaike

Leuke topic! Ben benieuwd of het gaat kloppen.

Ik ben 2 mei uitgerekend.

Op de één of andere vage manier heb ik steeds 28 april in m'n hoofd. Zou wel lekker zijn een paar daagjes eerder, maar goed, zul je zien dat ik 2 weken overtijd ga lopen.

LIefs Annemarie

echt geen idee, hopelijk een paar dagen eerder, 27 of 28 april ofzo, dat zou wel goed uitkomen. 1mei is mijn broer jarig, 3 mei ben ik uitgerekend, 4 mei lijkt me niet zo leuk, 5 mei ben je wel altijd vrij! (wel handig in de eerste jaren natuurlijk!)
22 april zijn we 4 jaar getrouwd, dat zou ook wel leuk zijn,
de oudste was 2 weken te laat en de jongste 4 dagen eerder. Dus daar kan ik ook geen peil op trekken. Ik ga voor een zondag, 26 april dus! We zullen wel zien hoe het uitkomt!

groetjes Klarie

Konden we er maar wat van zeggen toch? Ik ben nu 31.4 weken en dus ook de zaterdag 9 mei uitgerekend.

Ik hoop rond de 37 weken te bevallen. Mijn lijf is echt op. Ik heb ook al met de vk besproken dat ik het niet ga trekken tot 40 weken. Zij was het helemaal met me eens dus rond de 37 weken gaan we bekijken hoe we de bevalling kunnen gaan bespoedigen. Ik weet ook wel dat dat soms onmogelijk is, maar ik gok dus op een bevalling eind april.

groetjes, keesje

Hoi allemaal,

Ik ben ook 9 mei uitgeteld. Ik vind om de een of andere reden mei gewoon een leuke maand ik hoop dus dat ik in mei ga bevallen.
2 mei zijn we 1 jaar getrouwd zou ik ook wel leuk vinden. 10 mei is inderdaad moederdag dat is ook wel leuk.

groetjes Kim

Ik ben op 22 mei uitgerekend.
Ik ga voor 15 mei.
Geen idee waarom.
We zullen zien!

Natalie

hoi

ik ben op 12 mei uitgerekend
maar in me hoofd spookt de datum 6 mei door me hoofd
dat ik ga bevallen
wie weet,wacht het rustig af

Terug