wanneer dikkere buik?

Hallo allemaal,

Met hoeveel weken zwangerschap kun je zien dat je buik dikker wordt? Ik weet dat het niet bij iedereen hetzelfde is, maar ben heel nieuwsgierig.

Een tweede vraagje? Als je buik nog niet dikker is, wanneer kun je dan al wel iets voelen. Bijvoorbeeld als je zachtjes met je hand op je buik duwt.
Waar begint de groei eigenlijk. Helemaal onder in je buik of net onder je navel? Vanaf hoeveel weken kun je je buik niet meer inhouden.

Het zijn wel heel veel vragen, maar ik wil het gewoon graag weten.

Groetjes, Reizi

Bij mij was t al zichtbaar in week 6....moest toen al positiebroeken!
Maar das erg snel,zeker omdat t de eerste is.
na 12 weken komt je baarmoeder boven je schaambeen uit..rond 20 weken onder je navel.
Ik voel sinds de 20e week beweging.

De grootte van je buik zegt niks over he eerder of later voelen van je baby!

Er zijn vrouwen die voelen hun baby al met 16 weken anderen pas na 20 weken.

je baarmoeder zelf voelen kan vanaf 12 weken..van boven naar beneden glijden met je hand...dan voel je een heuveltje..

Bij mij was het al een heel klein beetje zichtbaar met 9 weken Ik weet niet meer wanneer ik de baarmoeder kon voelen als ik me hand er op drukte en met 18 weken voelde ik het duidelijk schoppen maar met 15 weken voelde ik al wel 'iets' maar wist nog niet wat het was (achteraf kleine schopjes dus)
groetjes Jessy

hi reizi,

ik ben nu 11 weken en ik heb al een buik!kan mijn broeken bijna niet meer aan (snik snik...) ben normaal vrij slank dus dat valt op.
maar ja, het is dus zoals je zelf al zegt bij iedereen anders.
het voelen dat weet ik niet zo goed, ik geloof dat je het bij 16 wken ofzo voelt, maar dat lijkt op het voelen van luchtbelletjes geloof ik, het is ook mijn eerste dus ik heb geen idee.
ik weet wel dat mijn baarmoeder ontzettend op mijn blaas drukt dus waarschijnlijk ver naar onder ligt. het is best vervelend want ik moet heel vaak naar het toilet.
nou ik hoop dat je er wat aan hebt.
veel succes en plezier. xxx van sandy

Terug
Bovenaan