Wanneer doe jullie de box weg?

A

Anoniem

Guest
Ik zit te twijfelen... eigenlijk gaat Stijn er bijna nooit meer in maar nu hij steeds mobieler wordt kan ik mij voorstellen dat het wel handig is om hem soms te kunnen ‘parkeren’. Daarnaast geeft het hem misschien ook wel wat rust, de begrensde omgeving van de box?

Wat is jullie ervaring?

thx, liefs

Hier gaat ie zeker nog niet weg.
Ik vind het veel te handig om Ilse (zoals je zegt) even te parkeren.

En het voornaamste is...hihi...hopelijk heeft Ilse er over 10 à 11 maanden een brusje bij en dan heb ik hem dubbel en dwars weer nodig (de box dan).

Jeske

Geen idee wanneer hij de kamer uit gaat, maar voorlopig nog niet hoor!
Telkens na een hapje (ontbijt, fruit, en avondeten) gaat hij in de box. Niet zo lang hoor, maar wel genoeg om mij even de gelegendheid te geven de boel op te ruimen of even rustig te zitten. Daarna mag hij "los". Andersom (eerst los dan box) werkt voor geen meter. Vind het wel fijn dat hij nog in de box kan/wil want ik heb buiten ook een box. Daar los laten is  nog geen optie en zo kunnen we toch lekker buiten zijn.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Bij mijn zoon was hij op deze leeftijd allang de kamer uit. Mirthe zit er even veel in...niet. Maar ik weet even niet waar ik anders haar speelgoed moet laten.

Ik zou 'm nog ff niet weg doen hoor.
Of hij moet het vreselijk vinden in dat ding.

Tis idd een handige parkeerplek en zeker voor al dat speelgoed, haha.

Liefs,

Tessie

Hoi,

Hier is hij weg, ik heb een klein huisje en het was echt eens ta in de weg, met het feit dat Tess totaal over de rooie ging wanneer ze er in moest heb ik hem een week of 3 geleden ingeklapt. Hij staat nu op de nominatie om te verkopen, samen met alle andere baby spulletjes. Maar dat doet zo'n zeer... het heeft zo veel herinneringen, maar ja zo wordt het hier wel heel erg vol!

Bij oma, die naast ons woont, speelt ze wel vaak in de box, heel raar maar daar vindt ze het geen probleem, wel is de tijd wisselend en meestal maar 1 keer per dag, daarna wil ze er niet meer in. Dus daar staat hij nog wel. Bij die zit er ook een lade onder en die vindt ze toch leuk, lekker alles eruit halen en bekijken. Zet ik bij mij een doos neer emt speelgoed dan is het niet leuk... raar kind heb ik toch!

Succes met je keuze!

Nanda

oja het parkeer probleem los ik op met een DVD, nijntje, teletubbies of Lollifantenfilm, werkt meestal wel voor een minutt of 15/20, soms langer.

wij hebben m een maand geleden opgeborgen.
merel zat er nooit in, en als ik haar erin zette dan was het brullen geblazen.
dus box weg en we hebben er een mooi zitbankje neergezet die tevens opbergkist is.
alle speelgoed erin, knuffels erboven op.

scheelt erg veel ruimte en ik heb m nog geen seconde gemist.

Terug
Bovenaan