Wanneer echt moe

D. werd vanmorgen om 6.22u wakker maar dutte verder tot 7.50u. 8u fles en na de fles uitbuiken. Hij bleef maar gapen! Normaal 7u fles en 8.30u naar bed. Omdat hij zo bleef gapen heb ik hem iets na 8.30u in bed gelegd maar hij ligt nog te preken... Dan "baal" ik dat ik hem erin heb gelegd want hij had gewoon nog lekker kunnen spelen, nu fruit en daarna naar bed..

Herkennen jullie dit?

mijn kleine meid heeft ook nog geen vast slaapritme.soms slaapt ze om 9uur alweer maar ze lig nu nog volop te spelen.ga zo ook de fruithap geven en dan wacht ik gewoon tot ze in slaap valt beneden en dan leg ik haar in bed.als ik haar wakker in bed ligt gaat ze meestal niet slapen.beneden valt ze op het kleed .box of in haar stoeltje in slaap.soms lukt het niet om in slaap te komen en dan wieg ik haar altijd even in.
suc6 ;-)

Inmiddels viel hij om 9.50u in slaap... Uurtje geslapen! Straks weer een nieuwe poging ;) D. slaapt eigenlijk niet in de box of op het kleed.. Nooit gedaan! Wel in de wandelwagen....

Hier hebben we een soort slaapritme (wat ook weleens niet op gaat) Om half 7-7 uur bed uit, 8 uur fles, 9 uur slapen en dan benenden in de box of lekker bij 1 van ons voor een half uurtje (soms langer), nu rond 12 uur naar bed tot 3 uur. Om 7 uur weer naar bed. L. geeft het heel duidelijk aan, die begint in haar ogen te wrijven of valt gewoon spontaan in slaap.

Hier een redelijk bedritme, slaapritme nog niet echt.
we leggen hem om half 8 in bed en halen hem er om half 7 weer uit. Hij slaapt dan gemiddeld ook ( soms een paar keer per nacht wakker, maargoed)

Dan om half 11 een uurtje slapen (soms 2) en om half 3 ook een uurtje (soms 1,.5)

D. slaapt ongeveer 2 x 1 uur en 1 x 2 uur en dan 's avonds om 19u de fles en dan naar bed tot de volgende morgen 7.00u. Is wel rond 6.30u al wakker...

Terug
Bovenaan