wanneer een 2e??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Onze zoon is net 1 jaar geworden. Ik wist al vrij snel naar zijn geboorte dat ik een  tweede kindje  zou willen. Mijn man vond het eerst nog wel wat snel om nu al aan een tweede te beginnen, maar hij wil er nu helemaal voor gaan!
Ik vind het superspannend, vooral omdat ik nu ook aan het solliciteren ben voor een opleidingsplek en ik van mijn zoon erg snel zwanger was.
En ik hoor verschillende verhalen... De een zegt dat een tweede veel minder impact heeft dan de eerste en dat het dus heel goed te doen is, de ander zegt dat je 2x zo hard moet rennen.
Wie heeft ervaring met kinderen die zo'n 20 maanden van elkaar verschillen?

groetjes

hoi plio

ik heb 2 zonen en die verschillen maar 18 maand van elkaar
en ik vond het geweldig heb het niet erg druk gehad en ze hebben erg veel aan elkaar nu
waar de 1 is is de ander ook en anders om.
wij gaan nu voor een derde er bij en zie wel hoe dat uit pakt.
 maar 20 maand er tussen moet kunnen hoor
als je er zelf een goed gevoel bij hebt is het klaar want als de mamma rustig is de kinderen vaak ook

groetjes pien

hallo mijn oudste en de tweede schele 15 mnd de 1 was 6 mnd toen ik al weer zwanger was   ik heb het altijd heel leuk gevonden vooral toen ze nog zo klein waren ze zijn nu 17 en 16   en hebben nu nogal eens ruzie maar dat gaat wel weer over als ze uit de puberteit zijn maar toen ze nog klein waren speelde ze altijd samen   dus succes

Terug
Bovenaan