Wanneer een buikband dragen?

Hoi
Wanneer gaan jullie een buikband dragen? Ik ben nu 10 weken zwanger van een tweeling en begin nu eerder een buikje te krijgen dan bij mijn eerdere zwangerschap!
Maar vind het ook leuk om te laten zien dat ik zwanger ben door een buikband of zo'n babybel.
Groetjes Loes

Hoi,

Bij mijn eerste zwangerschap droeg ik pas een buikband toen je echt wat zag,en dat was pas met 19 weken geloof ik!Nu zou ik als ik eerder een dikkere buik heb ook al lekker gaan pronken vind ik wel zo leuk.

Hoi Hoi,

Ik ga een buikband dragen zodra je het goed kan zien. Vind het super leuk om te pronken met mijn buik. Bij mijn 1ste zwangerschap heb ik ook en ketting/bel gedragen en die had ik al om met 10,11 weken als ik me goed herinner. Ik begin trouwens ook al goed uit te buiken. Had ik bij de 1ste ook.

Liefs Patries 7wk, 6dg

ook ik ga zo'n band weer dragen zodra er weer wat te zien is!!! wel zo leuk!!! nu mag het!! pronken! haha.
bij mijn 1e zwangerschap begon ik rond de 19e week zo;n band om te doen! ik verwacht nu wel iets eerder, want ben nu al aan het groeien ( bijna  8 weken) xxx

Terug
Bovenaan