Wanneer een hoof

<p>Hoi hoi,</p><p>Mijn zoontje is 2,5 en over 3,5 maand wordt hij grote broer. Nu mag hij een peuter bed uitzoeken omdat hij grote broer wordt ( en zijn bedje naar de volgende gaat )</p><p>Nu vroeg ik mij af wanneer jullie zij begonnen met een hoofdkussen? Hij vraagt er niet om in zijn ledikantje maar als hij ‘s ochtends even bij mij in bed ligt wil hij wel op een kussen liggen. </p><p>Is het nu handig om een kussen aan te schaffen voor zijn peuter bed of proberen nog uit te stellen? Wat was de leeftijd dat jullie met een hoofdkussen begonnen?</p><p>Liefs</p>

Je hebt bij Ikea van die hele platte kussens voor kinderen. Die heeft mijn jongste rond de 2 jaar gekregen. Maar die zijn zo plat.. heeft niet echt een functie ;-) 

Ik heb ook een platte kussen van de prenatal. Mijn dochter kreeg hem rond haar tweede verjaardag. Heb hem gewoon in dr bed gelegd. Ze maakte er gelijk gebruik van.

Wij hebben hem ook een kussen gegeven toen hij een groot bed kreeg. Niet dat hij er vaak op ligt, maar is wel leuk met het sloop. Het kan iig geen kwaad om het in zijn bed te hebben liggen. Soms knuffelt hij ermee in zn slaap en de andere keer ligt ie aan zijn voeteneind. Wij hebben ook een dun synthetisch kussen van de Ikea. Kostte een drol, maar hebben ook niet de goedkoopste gekozen. We moeten hem wel vaak opschudden, anders klont ie.

Succes!

Liefs Maaike 

Terug
Bovenaan