Wanneer een pretecho!?

HoiHoi,

Ik zou graag een pretecho willen laten maken, maar wat zou de perfecte tijd hiervoor zijn!?
Ik ben nu 17 weken zwanger en vroeg me af of het beter zou zijn voor de 20 weken echo of erna !?
Hebben jullie hier ervaringen mee ? Ik ben erg benieuwd :)
Lijkt me trouwens erg bijzonder om te zien.

Liefs !

Ik heb bij mn zoontje bij 25 weken een pretecho laten maken,was toen erg mooi,bij ons rade ze aan om tussen de 24 weken en 28 weken te doen,dan heeft het kindje wat meer vet op zijn lijfje en is wat mooier op de echo.
succes liefs jootje

Wij twijfelen nog of we een pretecho moeten maken. Lijkt ons erg mooi maar voor die prijs kunnen wij weer iets leuks van de baby kopen. dus we weten het nog niet.

ja ik had ook gelezen rond de 25 tot 36 weken ofzo dan pretecho doen. zoiets

Hoi wij gaan voor 2 pretecho's. de eerste bij 17 weken (dit omdat we het geslacht willen bepalen) en de 2e rond de 25e week.
Vond dit erg prettig, je moet best lang wachten tot de 20 weken echo. Dus nu kunnen we eerder het kindje weer zien.

Succes met bekijken wat je gaat doen

x yvonne

Wij gaan ook voor 2 pretecho's. De eerste hebben we met 17 weken en de tweede rond de 25 weken.
Bij de 2 oudste hebben wij ook 2 pretecho's gemaakt en ze zijn zo mooi geworden. Oke, voor het bedrag kan je ook andere leuke dingen kopen maar ik had deze foto's echt niet willen missen hoor;)

Liefs

Terug
Bovenaan