wanneer een test doen?..

A

Anoniem

Guest
hej hej, ik weet echt niet wanneer ik een test kan doen..
Toen ik was gestopt met de pil, heeft het 7 weken geduurd voordat mijn natuurlijke ongestelheid kwam. Daarna duurde het 27 dagen en nu zit ik op de 30 dagen. Ik ben wel heel erg moe, heb een opgeblazen gevoel en een erg rommelige buik. Weet iemand wanneer ik een test kan doen.
Bedankt, liefs van mij

Hoi,

Ik zou gewoon een tset doen voor de zekerheid. Maar ik moet je er wel bij vertellen dat ik heel ongeduldig ben de laatste paar mannden. Bij twijfel doe ik gewoon een test.
(Als er aandelen in de dingen die dingen bestonden, was ik misschien al ninnen geweest! )

Succes!!

haha jaa ik ben ook zooo benieuwd vooral nu ik al ongeveer 3 maanden van de pil af ben, kan niet wachten

Meid, ik weet precies wat je bedoeld! Je wilt gewoon het liefst dat t gelijk raak is. Liever gister als vandaag!

erg hè dat afwachten!
Wel fijn dat jullie dat ook hebben en herkennen.

Ja idd, maar als je een test doet heb je een kans dat het negatief is en dan baal je weer.
 hoe lang zijn jullie gestopt met de pil..

Ik heb een mirena spiraaltje gehad. In dec '05 is 'ie eruit gehaald.

dan ben je al een lange tijd bezig.. Ik werd vanochtend wakker met buikpijn, dus ik denk dat de ongesteldheid eraan komt, of niet.. De pijntjes lijken toch op elkaar.

Terug
Bovenaan