wanneer een test?

Hallo,

Ik kom hier voor het eerst en heb dan ook een vraag.
Ik ben sinds zondag ontzettend misselijk, heb een menstruatiegevoel in mn onderbuik en heb veel witte afscheiding.Hoofdpijn heb ik tregelmatig, dus die tel ik niet mee.Ik heb zwabberbenen....voorlopig hoef ik de eerste 3 weken niet ongesteld te worden?!Wanneer moet ik gaan twijfelen?Wachten op de 3 weken?
Vraag me ook af of je pijn in je borsten MOET krijgen?

Bedankt voor eventuele reacties
 
Je kunt onmogelijk zwanger zijn als je pas over drie weken ongesteld hoort te worden! Testen gaat vanaf dat je overtijd bent, dus je bent niet zwanger!!!
ER is een speciale plek op deze site voor mensen die zwanger willen worden. Dit is namelijk voor vrouwen die reeds zwanger zijn.
Succes
 
Hoi

Ik weet niet of je een onregelmatige cyclus hebt.
Bij een regelmatige cyclus is het zo dat ong.14 dagen vóór de menstruatie weer verwacht wordt de eisprong plaatsvindt.
Hierover kun je ook veel info vinden op www.babybrabbel.nl (deze site is trouwens ook niet voor de poes)even rondsurfen.
Kan het zijn dat je al zwanger bent van de vorige ronde??

groetjes Jeanette
 
Als je pas over 3 weken je menstruatie verwacht, dan is er nu werk aan de winkel: je eisprong komt namelijk ongeveer 2 weken voor de eerste dag van de menstruatie, dus in jouw geval over ongeveer een week.

Wat betreft zwangerschapsklachten: die verschillen nogal per persoon, en kunnen varieren van helemaal geen klachten tot pijnlijke borsten, moeheid, misselijkheid, braken etc etc. Let daar dus voorlopig maar niet te veel op.

Voor meer informatie kun je beter naar het zwanger worden forum gaan.

Groeten,

N.
 
Ben het helemaal met mijn voorgangsters eens. Als je pas over 3 weken ongi moet worden kun je onmogelijk ongesteld zijn. Het kan wel zijn dat je die klachten hebt omdat je bijna je eisprong hebt, maar zwanger????? NEE.
 
hoi anoniem.
ik moet je helaas teleurstellen, maar klachten en "verschijnselen"willen helmaal niks zeggen!
je moet echt wachten totdat je overtijd bent. staat ook op de testen. en dan kan je pas een test doen!
en dan kan het nog wel eens te vroeg zijn hoor, dat had ik. ik teste 2 dgn na mijn overtijd en het was neg. pas 7dgn later was het positief.
veel succes ermee!
gr. sandy
 
Terug
Bovenaan