wanneer een zwangerschaps bh kopen?

mijn borsten zijn wel een cupmaat gegroeid, ik heb geen zwangerschaps BH gekocht, maar gewoon een goede stevige BH een maatje groter ;)

Als ze weer gaan groeien kan ik een BH van mijn zus lenen hahaha

Als jij denkt: Ik wil een zwangerschaps BH ook al is het maar voor het gevoel.... DOEN meid!

Mijn BH paste met 12 weken al niet meer zo goed. Ik heb van mezelf niet zulke grote borsten, maar ze begonnen meteen flink te groeien! Heb nu een cupmaat groter. Ik draag een meegroeibeha, zit lekker, ook als je pijnlijke borsten hebt. Bij de HEMA heb je lekker goedkope (die kunnen prima, als je cup B/C hebt in ieder geval!).

Ne, dat dacht ik ook dat die van mij niet gegroeid waren...hahaha.
Tot dat mijn vriend zei, zou je niet eens een andere bh kopen.
En ik toch maar eens over stag ben gegaan (want veel mesnen zweren erbij) en toen ik eenmaal in de winkel was en mijn normale maat eruit haalde....maar die bleek toch in de verste verte niet meer te passen..hahahah.
Een halve maat kan ook veel doen.

Ik vond de bh`s eerst echt vreselijk!
Maar bij Prenatal hebben ze echt super leuke voor een leuke prijs, dus ik heb er 2 ingeslagen.
En ik zeg nu eerlijk...ze zitten HEERLIJK!

Ik ben wel al voor de voedings bh gegaan.
Inderdaad met de insteek dat ik er straks misschien ook nog iets aan heb en zo niet dan hebben ze er wel fijn bij gelegen.:)
\
Succes.

Mmm...ik ben toevallig vandaag op zoek gegaan naar wat nieuwe exemplaren...wat zijn die dingen lelijk!! Ze deden ook niet heel veel goed voor mijn borsten---> of te wel...het zag er spuuglelijk uit!

Volgens de mevrouw van de winkel kon je ook geen voedingsbh's als zwangerschapsbh's gebruiken....nou heel jammer voor die mevrouw maar ik ga wel naar de Prenatal en dan zoek ik zelf wel!

Ik heb trouwens wel een hele mooie voedingsbh gekocht, van MarieJo...heel duur maar ik lig er in ieder geval leuk bij in het ziekenhuis!

Moet je bij H&M gaan kijken.... die hebben wel mooie :). Ik heb ook voedingsbeha's gekocht, en ik moet eerlijk toegeven dat dat een stuk fijner zit dan mijn gewone beha's. Net dat stukje extra stevigheid is nu wel erg prettig.

Groetjes Marit

Terug
Bovenaan