wanneer eerder strippen? (vóór 42 weken)

A

Anoniem

Guest
ladies,

Weten jullie wanneer de vk een strippoging wil gaan ondernemen?
Ik heb het idee dat sommige meiden dit al 'aangeboden' krijgen vóórdat ze de uitgerekende datum hebben bereikt.... Vaak lees ik als reden: "omdat het toch wel zwaar begon te worden"..... vaak al rond 38 á 39 weken.

Ik vindt het ook zwaar, maar geloof me.... met deze reden hoef ik niet bij onze vk praktijk aan te komen! loop maar lekker door en tegen de 42e week zullen we eens een kijkje nemen... Ik geloof dat ik echt als een zombie    er uit moet zien en voordat men iets gaat ondernemen om de natuur een handje te helpen....

Het is zo ontmoedigend om helemaal geen voortekenen te hebben voorweeen, verliezen slijmprop, etc.)

Liegen kan ik niet bij de vk, dus ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om het dramatisch aan te kaarten... ik vind het echt heel zwaar, maar ik wil niet onnodig daar ophef over maken....

sorry, sorry, sorry voor al mijn geklaag!! normaal ben ik echt geen klager hoor!
't is nu gewoon....gewoon ff te veel aan het worden....

xxx Snoopy

Dag Snoopy,

wat lastig voor je!
Toen ze mij aanboodt om te strippen was ik 40 wkn en 5 dagen.
Maar ik had zelf al aangegeve enorme last van voorweeën gehad te hebben.
Daarom heeft zij gekeken om de boel al beetje zacht was.... Want alleen dan heeft het zin geloof ik om te strippen.
Dus als er bij jou nog hemaal niets gaande is, zal ze het denk ik ook niet zo snel aanbieden omdat het anders zinloos is.....
Als ik jou was zou ik wel aangeven dat je er door heen zit. Dat kan voor hun een teken zijn misschien toch wat eerder actie te ondernemen als dat jij fluitend binnen komt en vertrekt.
Een uitgeputte vrouw die nog moet baren hebben zij niets aan en jij ook niet!

Sterkte en groetjes!

Hoi,

bij mij hebben ze nog niet eens gekeken of er al wat aan de gang is...
Ik denk dat ze dat misschien vrijdag wel gaan doen; ik ben dan bijna 40w...

Toen ik zwanger was van mijn zoontje hebben ze met 40w even gekeken (ook omdat ik al last had van weeen) en omdat ik al 1cm ontsluiting had hebben ze me toen wel gestript (de volgende dag is mn zoontje geboren).

Het klopt dus dat t al wat verweekt moet zijn voordat ze wat kunnen doen; anders komen ze er niet 'in' om te strippen...

Maar je kan natuurlijk altijd vragen of ze ff wllen kijken of er al iets aan het gebeuren is...

Sterkte met de laatste loodjes!
Liefs Nika

Hoi hoi,
Nou van die strip verhalen snap ik ook niks.
Bij mijn eerste ben ikmet 42 weken ingeleid, maar er was van te voren nooit gesproken over strippen, terwijl ik toch al langer met 2 cm ontsluiting liep. Maar de verloskundige noch de gyn heeft het er ooit over gehad. Dus ik heb nu alvast aangeven dat als ik weer langer loop en deze ook niet wil komen dat ik eerst gestript wil worden voordat ze weer gaan inleiden. De verloskundige zei toen dat ze dit wel wilde doen tegen die tijd maar wanneer dat dus is weet ik ook niet.
Dus afwachten maar Groeten Tine

Terug
Bovenaan