Wanneer eerste echo en afspraak verloskundige??

Hey meiden,

Wanneer hebben jullie de eerste afspraak bij de verloskundige? en/of de eerste echo?

ik moet 21 aug (8weken en 2dagen) naar de verloskundige en 3 sept (10weken en 1 dag) voor de eerste echo

ik vind de dagen momenteel zo langzaam gaan... hebben jullie dat ook??

Jaaaaw het gaat erg langzaam. Je ziet nog niks en ik vraag me hele tijd af wat gebeurt daar binnen.

En omdat ik het ook nog tegen niemand heb gezegd heb ik zon gevoel dat mensn dat ziennnnn terwijl het niet zo is natuurlijk...

Ik denk dat ik vanmiddag meer weer over de eerste afspraken etc...

Ik weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben, en vind nu al dat de dagen langzaam gaan. Zou inderdaad ook willen weten wat er nu allemaal gebeurt. Op babybytes.nl beschrijven ze wel week voor week de ontwikkeling van je kindje, dat vind ik erg leuk om te lezen. Staan ook reacties van anderen bij die in dezelfde week zitten.
Wij willen volgende week de verloskundige bellen om data in te plannen.

Ik weet het sinds afgelopen vrijdag, heb die.nacht bijna niet geslapen en ik heb babybytes gelezen week tot week vond het echt bijzonder. Mij man heb ik aangemeld voor de papaplanner ofzo op deze site best leuk dan krijgt die iedere week een mailtje met info !

Leuk! Hahaha ik ben benieuwd wanneer ze de eerste mail ontvangen.

Ik dacht ik geef hem op want uit zichzelf gaat hij niet op internet lezen! En op deze manier wordt die toch een beetje op de hoogte gehouden.

Thuis heb ik het alleen maar over baby's volgens mij wordt hij er af en toe wel erg gek van.

haha die vent van mijn is helemaal door het dollen... hij zou zich ook niet uit zich zelf opgeven. maar vind het wel leuk dat ik aan zulke dingen denk.

Ik had een 9 maanden dagboek gekocht, en dan hebben we vande week samen door zitten kijken (iets wat ik niet had verwacht van hem dat hij daar in mee ging kijken)

Terug
Bovenaan