Wanneer eerste echo?

Hey ladies,

Ik lees bij veel van jullie dat de 1e echo al vrij vroeg gedaan is.

Ik ben zelf nu ongeveer 7 weken. Maar mijn VK zei dat ze pas bij 10-11 weken 1e echo doen.
Ik mag dan ook pas 6 sept voor die echo :(

Hoe zit dat bij jullie? Waren er speciale redenen om een vroegere echo te krijgen?

Ben zoooooo nieuwsgierig naar de kleine!!! ;)

ja haha als je bv een mk gehad heb mag je de volgende keer eerder al bij 7-8 weken. Maar als je je vreselijk druk maakt maken ze een uitzondering net als bij mij . Ik mag 24 augustug voor de 2e echo. Spannend

Hoi hoi heb al 2 miskramen maar Ik mag niet eerder komen
Zit echt te balen zelfs als je bij april kijkt hebben er al sommige een echo gehad ben nu 7 weken en mag 21 augustus naar de verloskundige hoop dat alles goed is en dat het snel de 21 ste is lijkt wel een eeuwigheid te duren

Dan duurt wachten lang,ja!
We zijn 3 jaar bezig geweest voor ons 1e wondertje. 6x IUI en bij de 2e IVF was het raak. Vandaar dat ik ook goed in de gaten werd gehouden, vanwege alle hormonen ed. Nu blijkt dat we een tweeling verwachten, zullen we nog meer echo's krijgen....
Succes met wachten, meis!

Liefs Anna

Ook hier een vroege echo doordat we in februari met 25 weken ons kindje zijn verloren. Normaal gesproken is het echt heel normaal om pas rond de 11-12 weken een echo te krijgen.
Succes met wachten meid!

Normaal krijg je inderdaad 1 termijn echo rond de 11 en 12 weken.
Maar wat ricky zegt, dat ze na 2 miskramen nog geen vroege echo mag...dat vind ik wel vreemd. Ik weet niet wie de echos bij je gaat doen, maar anders zou ik op zoek gaan naar een andere echopraktijk, misschien wil je er zelfs wel voor betalen? alhoewel je dit gewoon vergoed krijgt, maar toch... Succes met wachten...de tijd kruipt nu nog voorbij, straks gaat t allemaal veel te snel!

Hoi yvanka Ik wacht nog wel ff af mag 21 augustus voor de 1 ste echo weg vind het echt spannend
Hopen dat alle onderzoeken goed zijn en dat we een gezond kindje krijgen.
Heb wel echt de zenuwen voor de onderzoeken.
Hopen op het beste x

Terug
Bovenaan