Wanneer eerste keer vk?

Hoi meiden,

Ik ben nu 5w2d zwanger en ik kan het af en toe nog niet geloven! We hebben al een afspraak bij de vk en de dag erna een echo, maar ik vroeg me even af wanneer het gangbaar is voor de eerste keer te gaan. Ik ben dan namelijk 9,5 wk, is dat niet wat laat? Ik wil natuurlijk ook zo snel mogelijk weten of alles goed gaat, want afgezien dat ik de afgelopen 2 dagen erg moe ben, heb ik weinig klachten. Dat is natuurlijk fijn, maar daardoor ga je ook een beetje twijfelen of alles wel goed is... Iemand hier ervaring mee?

Liefs Suzy

Ja, hier ook errug onzeker, nu precies 6 weken, Wel moe, maar ja, vorige zwangerschappen ook misselijk, nu niet. Vanwege 2 miskramen ook onzeker, daarom mogen wij al met 7 weken komen, alleen zijn we dan op vakantie. Onze eerste keer verloskundige word dus met 8 weken, namelijk 12 januari.....

En nee, als je geen verleden heb met moeilijk zwangerschappen of miskramen is het normaal dat je rond de 10 weken mag komen.

Dus we moeten gewoon allemaal geduld hebbe... Moeilijk hoor....

Hoi, ik ging met 7 weken naar de vk, en heb as week als ik 9 weken ben 1e echo. Is volgens mij heel normaal, vk zei dat 1e echo meestal rond de 10 weken is. Zit jij dus precies goed! Als ze eerder echo's maken is dat volgens mij mn als je al bij een gynaecoloog loopt of als je bloedverlies hebt. Ik zou me dus vooral geen zorgen maken en uitkijken naar die 1e echo! Hoop dat je niet al te veel kwaaltjes krijgt, zou daar maar blij mee zijn.. ik ben nu al ruim 3 weken elke dag behoorlijk misselijk.. ook al weet ik dat t dan allemaal nog wel ok is, heb ik t toch echt liever niet :)

Terug
Bovenaan