wanneer eerste menstruatie?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Mijn naam is Hendriette, ik ben 26 jaar en heb een zoon Dylan die op 25 september 2 jaar word!
Ik ben ongeveer eind mei begin juni gestopt met de pil!
Maar tot op de dag van vandaag nog geen menstruatie!
Wel 2 weken terug al bij de HA geweest en test was negatief(wel een blaasontsteking)
Wanneer werden jullie na het stoppen van de pil weer ongesteld?

he hallo,

bij mij duurde het ongeveer 50 dagen voordat ik ongi werd.
bij jou kan het misschien wel komen door je blaasontsteking hoop voor je dat je gauw duidelijkheid zal hebben.

succes  bezig bijtje

He!

Ik werd na het stoppen van de pil na 25 dagen weer ongesteld, en een maand later na 28 dagen. dus al vrij snel "normaal"...
hoop dat jij ook snel weer ongi word..

Jacqy

Hoi,
Ben maandje eerder dan jij gestopt en tot op de dag van vandaag ook niets....
Ik ben vanwege veel buikpijnklachten bij de gynaecoloog geweest en ik blijk nu PCOS te hebben. Niet om je bang te maken maar ik zou eens gaan overleggen met jouw huisarts. Het is trouwens wel bekend nadat je gestopt bent met de pil dat het een half jaar tot een jaar kan duren eer je regelmatig ongesteld wrdt. Als je je zorgen maakt zou ik gewoon een afspraak maken, succes!!!
Groetjes Rimke

Hoi Meissie,

Ik ben 27 jaar en bezig voor het eerste wondertje  
Ik ben begin april gestopt met de pil (10 jaar geslikt). De eerste keer gewoon ongesteld geworden maar dat was nog van de pil. Hierna helemaal niets meer. Af   en toe wat donker slijmerig verlies maar helemaal niets. In het begin werd ik hier gek van, nu wacht ik maar rustig af. Toch is het moeilijk.
Zo heb ik heel lang getwijfeld, wanneer moet ik hiermee naar de huisarts gaan??
Ik weet dat het een half jaar tot een jaar kan duren maar toch vvind ik het vreemd dat er helemaal niets komt. Besloten om toch een afspraak te maken met de huisarts en die heb ik aanstaande maandag. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen.
Succes en ik zou het leuk vinden als we elkaar op de hoogte houden

Groetjes tjoller

Hallo!

Hier weer een berichtje van mij!
Allemaal bedankt voor de lieve reacties dames!
3 jaar geleden toen ik stopte met de pil duurdet    het ook al 4 mnd voordat ik ongi werd.
Ik word ook gewoon meteen na het stoppen nog 1 keer ongi en dan een hele poos niet meer!
Ik ging toen naar het zknhuis voor een echo en op dat moment zag ze een eispron, 2 weken later werd ik ongesteld!
Alleen bleef het toen weer een paar maand weg dus in november weer naar de gyn, en ja hoor weer een eisprong en 2 wkn later weer ongesteld!
Ik december raakte ik zwanger van Dylan!
Mss is het deze keer ook wel weer zoiets hoor en maak ik me weer eens zorgen om niks(ben ook meteen zo'n paniekmiepje haha)
Maar met ,mn eierstokken, baarmoeder etc. was alles toen uitstekend!
Mss toch wat minder zorgen maken want ik zie nu dat ik niet de enige ben!

dank jullie wel voor de reacties!

Veel liefs een veel te snel bezorgde dame!

Hey Meissie,

Het kan idd heel erg lang duren voordat je eertste menstruatie op gang komt. Bij mij duurde het 7 weken. Daarvoor ben ik wel naar de ha geweest en die wist mij te vertellen dat het maximaal een half jaar op zich mag laten wachten. Na dat half jaar gaan ze dan verder kijken. Het is heel vervelend maar ik denk dat je moet proberen om nog even geduld te hebben.

Succes!

Liefs Taat

Hallo,

Daar ben ik weer. Het is een paart uurtjes verder en er is verandering gekomen. ik b en namelijk ongesteld geworden!!!!
Wat een opluchting na 18 weken laat mijn lichaam iets horen.  Ik ben zo blij, het kan eindelijk gaan beginnen. Hopelijk blijft het regelmatig komen dat is nog maar afwachten. Ik ga maandagmorgen eerst de dokter afbellen.
Ik hoop dat het bij jou ook snel mag komen, er is hoop zoals je leest

Groetjes Tjoller

Terug
Bovenaan