Wanneer eerste verschijnselen zwangerschap??

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik heb over een week mijn nod, als blijkt uit de bloedtest vrijdag dat ik een goede eisprong heb gehad.
Maar ik denk haast van wel, heb zoveel buikpijn gehad zoals ik al in een eedere topic aangaf.

Nu mijn vraag. Vanaf wann kun je zwangerschapsverschijnselen hebben???
Ik heb een paar dagen soms een zweempje pijn in mijn borsten en soms een vlaag van misselijkheid.
Nu wil ik mezelf niet gek maken want pijn in mijn borsten heb ik wel vaker gehad en die misselijkheid ook. Alleen, kun je dat al hebben bij een zwangerschap, zo vroeg dan?
Ik weet het niet meer van mijn vorige zwangerschappen.

Misschien iemand raad?

Thanks!

Volgens mij ligt het aan de hoeveelheid HcG en progesteron hoeveel klachten je hebt.

Het verschilt echt per vrouw en per zwangerschap.
De een kan vanaf week 2 al last hebben en de ander pas na 2 maanden.

Hoop voor je dat het raak is!!

Lieve mascha,

Dat is idd per vrouw verschillend.....heeft te maken met de aanmaak van hcg hormoon. Ik had in de week voor m'n nod alleen last van enorme vermoeidheid, echt je een anders soort moe voelen dan na bv een drukke dag werken en de hele dag door gapen maar je weet dsat ik 5 dagen voor nod al positief testte en dat heeft zeker niet iedereen.....

Misselijkheid en last van de borsten kreeg ik pas na nod en (helaas) nogsteeds....

Ik hoop het zoooooooo voor je! Ik ga iig heel hard duimen voor jou (en ook anderen) maar voor jou extra hard! :)

Liefs Lynn.

Dank jullie wel meiden!

Ik heb nooit aan hcg gedacht....stom van me-:)
Het kan natuurlijk ook allemaal niets zijn maar ik dacht, ik vraag het de meiden. Ik ben de afgelopen maanden wel vaker voor de gek gehouden door mijn lichaam en eigenlijk heb ik daar geen vertrouwen meer in, in het wel of niet aanvoelen van een eisprong of zwangerschap....

Lynn, het is erg vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt!! Het lijkt wel extra dubbele portie-:)
Wann krijg jij weer een echo om te kijken naar je wondertjes? Dat is nog even spannend toch?

Nou, ik ga morgen bloed laten prikken, vrijdag hoop ik dat ze van het zh zeggen dat ik een eisprong heb gehad en dan denk ik zondag testen.....met kruidvat 2v5 moet dat lukken als het zo is....

Thankx thankx thankx!!!

Lieverd,

Ik hoop zo voor je dat je een goede eisprong hebt gehad en je wellicht in verwachting bent.....dat zou ik (en jij ook) echt fantastisch vinden! :)
Succes met bloed prikken morgen en hopen op een positieve uitslag maar ik heb een goed gevoel.

Tsja....zo voelt het indd! Dubbele portie hcg.....
Morgen ochtend mogen we nog even naar onze ukkies spieken, ben heel benieuwd hoor! Zit nu in m'n 10de week dus het is zeker nog ff spannend, lief dat je het vraagt!

Ik hou je in de gaten meid! Dikke knuff

Tja het enige dat ik als zwangerschapsverschijnsel heb gehad is vermoeidheid. Heel veel vermoeidheid. En dat begon pas bij week 7 of 8. Dus kan je er niet mee helpen op dit moment. Het kan helaas ook nog een bijwerking zijn van de clomid. Maar laten we er op hopen dat je zwanger bent!

hey meis het is idd erg verschillend. ik had pas na 3 weken kwaaltjes. het was dat de test positief zei maar voor de rest merkte ik het aan niks xxx

Terug
Bovenaan