Wanneer eigen kamer

Vanaf wanneer sliep jullie baby in de nacht op zijn eigen kamer?

Mijn derde (en laatste) kindje is nu 6 weken oud. Ik word van ieder geluidje wakker en merk de afgelopen week dat ik dan met een fles naast het zit en meneer intussen weer lekker ligt te tukken. Ik denk dus dat als ik hem op zijn eigen kamer leg, we allemaal veel meer uren slaap maken. Alleen ben ik er zo nog niet klaar voor hij is mijn laatste kindje en ik wil overal zo intens van genieten. Dus ik weet echt niet waar ik goed aan doe…
Sidenote: mijn zoontje slaapt tussen zijn fles van 19u en 23u al zonder moeite op zijn eigen kamertje, dus hij zal er geen problemen mee hebben..

Als jij er last van hebt zal ik hem lekker op zijn eigen kamertje leggen. Zeker als je zoontje er zelf ook geen last van heeft.
Ik snap dat je er maximaal van wilt genieten, maar je hebt wel rust nodig!

Mijn dochtertje is 8 maanden sliep rond de 7 weken op haar eigen kamer. Ik heb een babyfoon met scherm die heb ik nog steeds naast mijn bed staan maar wel met geluid uit. Zodat ik daar niet wakker van wordt. Als er echt iets is dan hoor ik haar toch wel gezien haar kamer naast die van ons ligt. Misschien is dat een optie?

Ik snap je helemaal, je wil zo graag genieten en ze dichtbij je hebben! Onze dochter is 15 weken en slaapt nog bij ons, maar is echter vrij stil in haar slaap. Tot nu toe vinden wij het heerlijk, maar ik begin sinds een week ook af en toe te denken; mijn slaapkamer en echte nachtrust weer terug is toch ook wel lekker.. Maar ook wij hangen er nog tussenin.. Je gevoel volgen en anders gewoon een nachtje uitproberen?

Slapen 's nachts is ook echt genieten! En dan heb je overdag meer energie om van de kleine te genieten!

Terug
Bovenaan