wanneer eisprong na miskraam

<p>Hoi dames, </p><p>op di 31 mei starten bij mij de miskraam, dit was op 1 juni een volledige miskraam bij vermoedelijk 7 weken zwangerschap. ik heb tot vorige week dinsdag bloed verlies gehad. en heb al meerdere testen gedaan om te kijken of het hcg uit mn lichaam is. vanochtend teste ik nog steeds positief geen knaller maar nog steeds heel duidelijk. ik heb ooit eerder een miskraam gehad en had daarna ook een cyclus van 32 dagen, nu heb ik gelezen dat de meeste mensen rond dag 20 na miskraam weer ovuleren. aangezien een ovu test na een miskraam niet betrouwbaar is. vroeg ik me af of hier dames met ervaring zijn? voel al wel een paar dagen wat lichte kramp en had zojuist ook wat afscheiding. a.s. zondag is dag 20 dus ik hoop dat ik dan ook weer mn ovulatie heb. </p><p>benieuwd naar jullie verhalen</p>

Hey, na mijn miskraam duurde het ca 2 weken tot de test weer negatief was. Toen pas ben ik begonnen met ovulatietesten en was die binnen enkele dagen positief. Ben toen ook direct zwanger geworden dus was echt weer een ovulatie. Zou ook weer ovulatietesten gaan doen na de negatieve zwangerschapstest, ik duim voor je!

Bedankt voor je reactie. oh hopelijk is hij bij mij nu ook snel negatief. of gewoon een eisprong mag natuurlijk ook ;). Vind het wel fijn om eerst een negatieve test te hebben dan weet ik ook zeker dat een nieuwe positieve test van een nieuwe zwangerschap is. 

Ik deed geen ovulatietesten maar werd 5 weken na mijn miskraam ongesteld. Dat betekend dat ik inderdaad ongeveer 3 weken na de miskraam een eisprong heb gehad. Volgens mij was het ook ongeveer 2 weken dat de zwangerschapstest bij mij weer helemaal negatief was.

Hoi MamavanRomee, 

zie nu je berichtje pas, sorry beetje laat. ik had gisterochtend vanwege alle symptomen weer een testje gedaan (had een negatieve test op 19-6) en deze was heeelll licht positief. over een paar dagen maar weer testen. Heb volgende week sowieso nog een telefonische afspraak met de VK ) dus hopelijk tegen die tijd weer een knal test in handen. 
Hoe gaat het met jou? 

Terug
Bovenaan