wanneer eisprong, voor of na een gevoelige buik?

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraagje, ik heb als ik rond m'n eisprong zit soms links of rechts een stekend gevoel onder in m'n buik. Nu is m'n vraag; komr m'n eisprong er dan aan of is hij dan net geweest? Ik hoop dat iemand me helpen kan. Wij moeten morgen naar het ziekenhuis voor een inseminatie en nu voel ik vanavond dat stekerige gevoel. Nu ben ik bang dat we morgen te laat komen..... Of zit ik me druk te maken om niks??? Ik hoop dat iemand me helpen kan...

Bedankt, Sandra

Volgens mij als je die steek voelt dan is dat je eisprong en dan ben je idd te laat, maar ik vind het moeilijk om te zeggen... hopelijk weet iemand anders er meer over te zeggen.

Heel veel succes!

Heb je een pregnylspuit gehad?
Ik heb afgelopen zaterdag inseminatie 2 gehad en had op die dag erge buikpijn en mijn gyn zei dat we dan op de juiste dag zaten.
Succes

nee ik heb geen pregnylspuit gehad. We krijgen inseminatie in de spontane cylcus. Ik heb gelezen op internet dat na de eisprong je eicel nog binnen 12-18 uur bevrucht kan worden...
Ik had LHtesten gedaan, gister was hij nog negatief. Vandaag dus positief... En nu dit gevoel. Ik vind het erg vervelend om nu het gevoel te hebben dat we voor niks heen rijden morgen. We moeten zo'n 4 uur heen rijden en ook weer terug...
Dat wordt dus een slecht nachtje....

En kun je neit opbellen, maar ik denk al dat je er bent, maar 4 uur rijden is er bij jullie in de buurt niets dan?
En ik zou dan toch proberen te vragen of je een pregnylsuit krijgt zeker omdat je zolang meot rijden en is voor jullie fijner gevoel toch? Dan weet je zeker dat je goed zit.

ik hoor het van je.

hoi, Helaas kunnen wij alleen maar zwanger worden door middel van donorzaad... Daarvoor gaan we naar Belgie, Gent...
We zijn gister geweest, dit was de 1e keer voor ons 2e kindje. Ze willen het graag eerst proberen in de spontane cyclus, vandaar dat ik nog geen pregnylspuit krijg. Bij onze eerste zoon was ik in 1 keer zwanger... Ook in de spontane cyclus. Ik heb in Gent ook ernaar gevraagd en ze zei dat we op precies de goede dag er waren. Nu dus maar afwachten... Ik kan de 18e evt gaan testen als ik dan m'n nod nog niet heb.

Groetjes Sandra

Spannend, maar doen ze dat niet in Nederland, op dat gebied ben ik niet zo bekend. Wij hebben afgelopen zaterdag iui2 gehad dus mn nod is volgende week zaterdag , moet ook nog effe geduld hebben. Maar doet me wel goed om te horen dat bij jullie iui bij jullie zoon in 1 keer gelukt is. Is altijd fijn om te horen.
Wij zijn nu namelijk 2 jaar bezig voor ons tweede kindje, 1e was er in ronde 2 zeg maar, en neit via ziekenhuis ofzo.

Succes en laat je nog wat horen hoe het gaat?

Fijn weekend.

Gr WEndy

Terug
Bovenaan