wanneer eisprong, voor of na een gevoelige buik?

Ik heb een vraagje, ik heb als ik rond m'n eisprong zit soms links of rechts een stekend gevoel onder in m'n buik. Nu is m'n vraag; komr m'n eisprong er dan aan of is hij dan net geweest? Ik hoop dat iemand me helpen kan. Wij moeten morgen naar het ziekenhuis voor een inseminatie en nu voel ik vanavond dat stekerige gevoel. Nu ben ik bang dat we morgen te laat komen..... Of zit ik me druk te maken om niks??? Ik hoop dat iemand me helpen kan...

Bedankt, Sandra

Hi,

mijn opinie: k zou zeggen, je zit precies goed...je ovulatie is nu net...als dit tenminste echt is wat je voelt, en dan zit je morgenochtend precies in de 24 uur erna, waarin je op zn vruchtbaarst bent!
succes morgen!

grtz sparkle

Ik voel zowel voor als na mijn eisprong krampjes dus het is ook echt moeilijk te zeggen met zekerheid of je ei al gesprongen is.
Ik moet morgen ook voor mijn laatste iui.
Heb jij iui met hormonen dan?Want dan plannen ze je iui 24 tot 36 uur nadat je je pregnyl prik gezet hebt.Ik heb die gisteren om 8 uur gezet.

gr suusje

Hoi, wij hebben iui in de spontane cyclus, dus ik krijg nog geen hormonen. Bij onze zoon was ik in 1 keer zwanger vandaar dat ze het nu hetzelfde willen doen. Het is even weer afwachten, ik kan de 18e gaan testen als ik dan m'n nod nog niet heb...
Ik voel vandaag ook wat krampjes onderin m'n buik dus je kan id wel gelijk hebben.
Ze gaan bij ons puur af op de lh-testjes, zodra die positief is dan krijg ik de volgende dag de inseminatie.
Succes ermee! Ik hoop voor je dat de laatste iui aanslaat!
Groetjes Sandra

hoi sandra,

Oke ook weer spannend dus.Ik heb de 1ste 2 iui's ook zonder hormonen gehad.Het blijft dan toch altijd wel wat moeilijk timen he met die lh testen.Ik vond het altijd een heel gedoe.
Ik moet rond de 18/19de ongesteld worden (niet natuurijk!!)dus we lopen een beetje gelijk op nu.
Is dit je 1ste iui in spontane cyclus?

gr suusje

Hoi suusje, sorry dat ik zo laat reageer...
Ja dit is mijn 1e iui voor ons 2e kindje. Bij onze 1e was ik direct bij de 1e iui zwanger. Het is nu maar afwachten. Het is nu 13 dagen gelden dat ik geinsemineerd ben. Ik heb alleen al vanaf zaterdag, (nu dus al de 5e dag,) donkerbruine afscheiding. Dit begon dus 9 dagen na de inseminatie. Ik vraag me af of dit m'n ongi al is, wat ik zelf niet denk want het is maar zo weinig en tottaal niet helderrood. Soms ook een hele nacht niet of een halve dag niet en dan een halve dag zo'nklein beetje maar..... Lekker onduidelijk weer allemaal. Ik wil denk ik nog even afwachten en dan morgenavond of vrijdag een test gaan doen... Hoe gaat het met jou? Nog geen tekenen van je ongi?

Groetjes Sandra

hoi sandra,
Hoe gaat het nu met je?Nog steeds last van die afscheiding?Heb je inmiddels al getest,want het is vandaag 14 dg geleden?

Ik ben inmiddels totaal onverwacht gister op dag 25 al ongesteld geworden,had het totaal nog niet verwacht.De iui zit er niet op,we gaan nu starten met ivf.Was toch wel weer een grote teleurstelling.Nu morgen weer naar het zh en dan gaat het traject ivf beginnen,zie er wel tegenop hoor,vooral tegen de punctie.

Gr suusje

Terug
Bovenaan