Wanneer eisprong?

Hoi mommys

Helaad afgelopen week ongesteld
Op de 38e dag.
Heeft iemand enige idee wanneer ik beste kan beginnen met testen met ovulatie testen om me ei te vinden?
13 feb eerste dag van menstruatie.

Alvast bedankt
Liefs
 
Mijn cyclus was nooit helemaal regelmatig en ik kreeg toen als advies om vanaf dag 10 van de cyclus te beginnen met testen. Dag 1 is de eerste dag van je menstruatie.  En dan gewoon testen totdat je je eisprong gehad hebt. 
 
Het is bij mij niet op de natuurlijke manier gegaan,  maar via het ziekenhuis.  Er is geen reden gevonden maar toch lukte het niet.  Dus geen idee hoeveelste ronde. Uiteindelijk na 7x iui, bij de 2e ivf poging raak. Veel succes! 
 
Ik had ook lange  cyclussen   35 dagen 38 dagen32 dagen  toen ben ik begonnen ook net ovulatie  testen net een week naar  mn laatste  dag van me menstruatie  . En een week later positieve  ovulatie  testen.  Menig mens zou het vroeg vinden want het was ronde 4 maar ik wou gewoon beter mij cyclus leren kennen.  En die ronde ook gelijk raak.  Nu inmiddels 8 weken zwanger. 
Ik begon expres optijd om gewoon die dagen  niet te missen. Elke dag geklust rond die tijd. Dus het kan ook iedere dag ipv om de dag. 
 
Ze zeggen dat vaak de eiersprong 2 weken voor de eerste ongesteldheid dag is. Het beste idd al vanaf de week daarvoor al om de dag gemeenschap hebben zodat er al vers zaad ligt te wachten op de eisprong. Heel veel succes! 
 
Terug
Bovenaan