wanneer eisprong??

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar maanden een onregelmatige cycles. Ik ben in april 2003 met de pil gestopt en in november heb ik een miskraam gehad met 11,5 week. Begin december ben ik gecurreteerd. Na de curretage was mijn cycles eerst wel weer regelmatig, maar na 2 maanden werd mijn cycles langer. De laatste 2 maanden ben ik een week later ongesteld geworden dan eigenlijk zou moeten. Mijn laatste cycles duurde 33 dagen. Heeft iemand een idee wanneer mijn eisprong dan zal zijn? Ik hoor graag van jullie zodat ik misschien meer kans maak om zwanger te worden. Alvast bedankt.

Groetjes Tina
 
Hallo Tina,
Tegen beter in zal ik zeggen dat je eisprong plaats vindt na veertien dagen na je eerste dag van je menstruatie. veertiende tot de achtiende dag. En vriendin van mij had ook een cyclus van 35 soms 40 dagen en we zijn er samen voor gaan zitten om dat uit te rekenen. En raad eens de volgende maand was het direkt raak. Dus ik denk dat je daar wel een beetje vanuit kunt gaan.
Succes groetjes Marianne.
 
Ik lees overal dat je eisprong plaats vind, normaal gesproken, 14 dagen voor je menstruatie. Dus het scheelt een flink aantal dagen als je een cyclus hebt van 28 dagen of 33 dagen natuurlijk. Kijk eens op de site van babybrabbel. Daar kun je het een beetje uitrekenen. Maar het is bij iedereen natuurlijk anders. Succes. Groetjes.
 
Terug
Bovenaan