Wanneer eisprong?

<p>
vwtilgapl.jpg
</p><p>Kan iemand mij helpen?</p><p>Op basis van mijn hartslag, wanneer zou dan waarschijnlijk mijn eisprong zijn geweest ?</p><p>Ik zit nu op cyclus dag 31, vorige keer was dit 32 dagen. Test vanmorgen was negatief. </p><p>Laatste keer ongesteld van 30 sept tot en met 3 oktober, je ziet dat mijn hartslag daar ook meteen weer naar beneden gaat, was de vorige cyclus ook zo.</p><p>Alvast bedankt! </p>
 
15 oktober. Je hartslag is iets hoger tijdens en vlak voor ovulatie tov menstruatie.  Plus deze is gemiddel zo'n 10 tot 16 dagen na menstruatie. Dus dat kan ook nog wel kloppen. 
 
Ja ik zat eerst ook aan 14,15 oktober te denken omdat daar mijn eerste piek is. Alleen is hij 17, 18,19 okt best wel weer laag en dit is vrij snel. Vanaf 20 okt gaat hij weer omhoog en blijft omhoog... Maar ja dat is een week verschil dus maakt best wel uit.
14 okt zou nu 17 dpo zijn, zou ik dan niet al ongesteld moeten zijn of positieve test moeten hebben?
20 okt zou nu 11 dpo zijn, dus dat zou kunnen..nog niet ongesteld maar ook geen positieve test. Hmm lastig! 
 
Terug
Bovenaan