wanneer eisprong??

Mijn cyclus schommelt tussen de 32 en 35 dagen. Nou heb ik deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Ik heb getest op dag 15 t/m dag 22 en op geen van deze dagen had ik een positieve ovulatietest (dus geen LH-piek). Als ik mijn langste cyclus aanhoudt zou ik over 14 dagen ongesteld moeten worden. En ik heb vandaag nog een ovulatietest gedaan en die was ook negatief, dus vandaag en morgen komt mijn eisprong niet.
Kan het zijn dat mijn eisprong eerder is geweest (kan dat met zo'n lange cyclus), of zou mijn eisprong nog later komen?

Kan het ook zo zijn dat je geen eisprong hebt, maar toch elke maand ongesteld wordt?
 
hallo anoniem,

over ovulatietesten kan ik je helaas geen tips/adviezen geven omdat ik ze nog nooit eerder heb gebruikt, maar ik weet wel dat je inderdaad ongesteld kan worden zonder dat je een eisprong hebt.

maar daar kun je alleen achterkomen als je bij je gyn bent dmv echo's en een bloedtest

succes
xx kimpansee
 
Misschien kun je eens proberen om te gaan tempen. Dit geeft ook heel mooi weer of je een eisprong hebt....en is gratis. Die ovulatietesten zijn behoorlijk prijzig!
Elke dag op hetzelfde tijdstip ('s morgens voor je opstaat) je temp. opnemen en bijhouden op een cycluskaart (kun je zo downloaden). Je temp. gaat na de eisprong zo'n 0.3 graden omhoog.

Sucses, groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan