wanneer eisprong?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Deze maand heb ik voor de eerste keer een ovulatietest (Clearplan) gebruikt. Nu had ik vrijdag een duidelijk postitieve test en zaterdag was ie weer negatief. Maar m'n temperatuur is pas vanmorgen (maandag) duidelijk gestegen... Wanneer zou ik nu m'n eisprong hebben gehad?
groetjes!
Kaat

Hi,

Ik had precies hetzelfde. ik had vorige week woensdag (ook voor de 1e x) een positieve test en donderdag niet meer. Mijn temp is wel iets gestegen, maar ik kan niet duidelijk zien wanneer ik nu precies een eisprong heb gehad...
Ze geven wel aan dat er bij een positieve test binnen 48 uur een eisprong aan komt. ik denk dat jij misschien zondag je eisprong hebt gehad.

Succes!
Groet cor

Hoi hoi,ik denk dat je dan Zondag je ei hebt gehad,want je temp stijgt als je je ei gehad hebt.

sucses!!!

gr manuela

Ik neem aan dat je vrijdagochtend hebt getest? Ze zeggen dat je eisprong dan binnen 36 uur stijgt dus dat betekend dat je uiterlijk zaterdag je ei hebt gehad. Je temp stijgt 1 a 2 dagen na je sprong dus maandag is helemaal niet zo gek.

gr

hihi, je eisprong stijgt niet maar je eisprongt komt...

dankje voor jullie antwoorden!!
ik hoop dat het zaterdag is geweest, dat zou het beste uitkomen met onze "klusdagen" :)
veel succes allemaal!!
liefs,
Kaat

Terug
Bovenaan