Wanneer eisprong

Hoi,
Vorige maand heb ik een miskraam gehad en moest ik 1 dec naar het zhuis om te kijken of alles ‘schoon’ was. Alles zag er goed uit en je gaat ook richting een eisprong zei de gynaecoloog.
Alleen nu heb ik de ovulatietesten van de Kruidvat en hier komt geen eisprong naarvoren. Is dit betrouwbaar?
De gynaecoloog zag toch echt wat op de echo.
Hoelang kan zoiets duren?

Dit is verschillend per persoon, daar is dus geen precies antwoord op te geven. Ik heb zelf 13 augustus een miskraam gehad en 15 augustus bij de echo zag het er al 'schoon' uit. Na totaal 5 a 6 dagen bloedverlies had ik op dag 15 al een positieve ovulatie test. Dit geldt dus niet voor iedere persoon, je kunt ook wachten op je menstruatie en van daar uit verder kijken. Heeft de persoon die de echo heeft gedaan geen indicatie gegeven? En nog een vraag... is je zwangerschapstest ook al negatief?

Thnx nee de gynaecoloog gaf geen indicatie. Alleen zei ze dat ik richting een eisprong ging. Dus nu denk ik Hoelang gaat dat duren.  Volgens de ovulatietesten nu 1 week gebruikt komt daar niks naarvoren ? Ik heb geen zwangerschapstest gedaan.

Lastig hoor! Misschien een wat langere periode ovulatie testen gebruiken? Ik heb zelf 9 dagen ovulatie testen gebruikt(dag 11 t/m dag 19) en daarvan waren 4 dagen mega vruchtbaar. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt voor je lijf!

12 dec werd ik weer ongesteld. Er zat  ongeveer 26/27 dagen tussen de miskraam. Als ik dit aan hou qua eisprong dan moest dit afgelopen weekend plaatsvinden. Alleen de ovulatietesten laten weinig zien. Pff wat moet ik nu? Snap er niks meer van. Of heb ik gewoon geen eisprong na de miskraam nu??

Terug
Bovenaan