Wanneer eisprong

Hellow lady's

Wij hebben in augusts een MK gehad, helaas.
Nu vroeg ik me af wanneer je dan weer een eisprong hebt, de gyn zegt je moet een menstuatie afwachten om uiteindelijk beter te kunnen bepalen wanneer je uiteidelijk uitgerekend bent, maar je weet dan niet wanneer je eisprong geweest is na je MK en kun je dus ook niet weten hoelang je cyclus dan is (na 1 menstruatie) Toch???
Voor mijn gevoel had ik gisteren mn eisprong maar ja voor et zelfde geld was het iets anders wat ik voelde..
Wij hebben de voorbehoedsmiddelen aan de kant geschoven en slaan het advies van de gyn in de wind wat dat betreft. We laten de natuur zn werk doen en zien het wel...
Maargoed ik vroeg het me toch af....

Is de dag waarop de MK begon, nu de eerste dag van je laatste menstruatie??? zoals je de testjes moet invullen op bijv. predictor.nl??? Of staat de MK daar los van....
Misschien kunnen jullie me helpen...

hoi, heb in juli een MK gehad en ben nu zwanger, ben niet meer ongesteld geweest na de MK... en eerlijk gezegd was ik de hele maand aan het testen wanneer mijn eisprong zou komen met tempen en ovu testen.... maar wijzer ben ik er niet van geworden en heb ook geen eisprong gevoeld....
heb wel 28 dagen na de eerste dag van mijn eisprong getest en de test gaf aan zwanger.... dit betekent dat ik gewoon mijn eisprong op dag12 of 11 na de MK heb gehad... zoals voorheen ook....
Dus ja de 1ste dag van de MK is jou eerste dag, heb wel de 3de dag na de MK een zwangerschaps test gedaan om te kijken of ik nog zwangerschaps hormonen in mijn lijf heb en die gaven negatief aan....
Dus succes ermee en maak jezelf niet gek het komt wel wanneer je er aan toe bent..... ( ik heb mezelf echt gek gemaakt met testen)....

groetjes

Haha... Ik heb eerst gedacht ik ga testen... idd om te kijken of het hormoon uit mn lijf is... Maar zat later te denken, het hormoon maakt je misselijk en veroorzaakt de andere symptomen... Aangezien er niets meer op mn echo te zien was, is het waarschijnlijk al heel vroeg mis gegaan. En aangezien ik 2 dagen na het begin van de MK al geen last van symptomen had, ga ik er vanuit dat het hormoon mn lijfje wel uit is....

Ik ben door de pil heen zwanger geworden de vorige keer, en heb dus geen idee hoe een eisprong voelt.
Maar had gisteren en eergisteren krampachtig gevoel in mn onderbuik, net of er en ongesteldheid door zou breken maar dan minder heftige krampen ... tis een beetje lastig te omschrijven... Vanmorgen ook wat zeurderig gevoel in mn onderbuik maar ben gister middag aan et sporten geweest dus kan daar ook maarzo vandaan komen... Naja we zien het wel.
Ik voelde bij mn vorige zwangerschap de symptomen al heel vroeg (4 week) en dus ook voor ik getest had , dus ga gewoon testen zodra ik me weer zwanger voel... en dan zien we wel. heb der nu 4 in huis liggen, hihi dus mogelijkheid genoeg lol.
Thnx voor je reactie.

Hoi butterfly,

Ik heb 22 augustus jl. een miskraam gehad, nu heb ik 30 augustus een test gedaan en die gaf nog licht positief aan. Vandaag (dus 2wken na mk) weer een test en die was weer licht positief. Zou kunnen dat iknog steeds het hormoon in mijn lichaam heb dat is wat ik zelf denk.
Deze test doe ik eigenlijk om te kijken of ik zwangerschapshormoon vrij ben na miskraam zodat als ik zwanger word zonder een mestruatie te hebben gehad ik het wat beter kan weten hoe ver ik dan ongeveer moet zijn. Volgende week maandag doe ik gewoon weer een test en dan zien we wel weer

groetjes Danielle

Ik heb vorige week ook een test gedaan om te kijken of de hormonen uit mn lijfje waren. Gelukkig was deze negatief en is mn lijfje dus hormoon vrij...
Het is ook afhankelijk van hoelang je zwanger was, hoeang het duurt voordat de hormonen weg zijn. Het is bij mij al vroeg mis gegaan aangezien er bij de 6 weken echo helemaal niks te zien was zelfs geen vruchtzakje meer...
dus iemand die een MK krijgt op bijv 8 of 9 week, die is hoogstwaarschijnlijk nog niet hormoonvrij na 2 weken.

Bedankt voor jullie reacties... Ik heb toch sterk het gevoel dat ik vorige week mn eisprong had. Of het uitpakt in een zwangerschap, is nog een dikke week et geheimpje van mn lijfje... hihi.

Terug
Bovenaan