<p class="MsoNormal"><span style="font-size: 12.0pt; font-family: 'Georgia',serif; color: #333333; background: white;">Even een vraagje...wanneer ging bij jullie de late avondvoeding eraf? Mijn zoontje is nu ruim 18 weken en ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer de laatste avondfles van 22.30uur eraf gaat. We geven nog geen rijstebloem, willen dit wel gaan proberen, maar zijn ook net begonnen met oefenhapjes, dus wil niet alles in 1x gaan doen. Stopten jullie gewoon ineens met de fles of bouw je dat af? Ik moet hem nu vaak uit zo'n diepe slaap halen dat ik het gewoon zielig begin te vinden. Maar hij drinkt nog wel de hele fles op en is ook wel wakker als we hem gaan verschonen, dus ik denk toch nog wel dat hij het nodig heeft. Hij is nu vaak om 06.00uur even wakker (brabbelen) en valt dan wel weer eventjes in slaap tot ongeveer 07.00uur</span>. Ik weet niet wanneer hij van die laatste fles af moet zijn en hoe je dit aanpakt? Ik hoor van sommige die er gewoon ineens mee gestopt zijn en andere die het langzaam afbouwen, dus steeds eerder dit flesje geven, maar dan krijgt hij de flessen straks zo dicht op elkaar. Hij krijgt trouwens 4x 180 op een dag en 1x 210 dan om 22.30uur (die wordt wel afgegoten tot 210).<span style="font-family: Georgia, serif; font-size: 12pt;"> </span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size: 12.0pt; font-family: 'Georgia',serif; color: #333333; background: white;">Owja en moet je die andere 4 flessen dan meer gaan geven of compenseer je dat met de oefenhapjes?</span></p>