Wanneer en waar een traphek?

Hoi hoi.

Nog even een vraagje. Wij hebben al traphekjes gekocht maar nog niet vast gemaakt. Waar moet je die eigenlijk allemaal voordoen? Bovenaan de trap, zo slim ben ik ook nog wel, maar moet je die bijvoorbeeld ook onder aan de trap maken?
En hebben jullie deze ook al geplaatst of wachten jullie er nog mee?

Ben benieuwd.

Groetjes Jolien

Hoi meid, (ja, ben ik weer)

wij hebben de traphekjes ook al wel staan, maar hier zijn ze ook niet bevestigd.
Dylano kruipt nml. nog niet, dus is het nog niet nodig.
Als we ze erop gaan zetten, doen we ze idd boven de trap en beneden bij de trap.

Ik denk dat het zo hoort ook trouwens...

Succes ermee!!

Groetjes Debby.

hoi, onze dochter gaat ook een beetje beginnen met kruipen, dus we moeten er binnenkort ook maar 2 aanschaffen. Je kan het beste er ook eentje beneden doen, want voor je het weet kunnen ze zelf de trap op, maar nog niet goed af, en kunnen ze alsnog naar beneden vallen. Wat gaat het alweer snel he!
groetjes!

Wij hebben nu een traphekje beneden (kan de hond niet naar boven)en zodra Joyce mobiel wordt plaatsen we er boven ook 1.Als je alleen boven een hekje hebt en de kleine klimt naar boven dan kan hij niet meer terug,eng.
Houdt er rekening mee dat zodra kleintjes kunnen kruipen ze ook naar boven "kruipen".

Groetjes Jessica

Ik ge voorlopig alleen een hekje op de overloop plaatsen.
mijn trap zit in de gang en kan ik dus afsluite emt een deur, zodat Rik niet naar de trap kan kruipen.

XX Saskia
'mv Rik 04-07-07

Hoi hoi,

Ik sluit me aan bij alle dames hierboven. Ik wilde alleen nog even zeggen: Vergeet de zoldertrap niet! (Als je die hebt dan tenminste.)
Het gaat gebeuren dat je ze boven even op de grond zet (wasje weg ruimen, even snel iets pakken op de badkamer.....) en dan zijn ze zo razendsnel ineens dat ze zo halverwege de trap naar zolder zijn (ik spreek uit ervaring).

En ik wilde als tip geven dat je er een gewoonte van maakt om het hekje altijd dicht te maken. Zo wordt het een routine.

Groetjes, Karin

hi iedereen

wij hebben nu   boven aan de trap al een hekje geplaatst maar dat was voor het dochtertje van mijn vriendin die nog weleens komt slapen. beneden is de trap afgelsoten met een deur dus daar kan djaimy straks niet heen.

groetjes angela

Terug
Bovenaan