wanneer fruithapje

Hallo meiden,

Ik zit een beetje met het volgende.

Dorinthe is nu 11wk oud, ze is harstikke vrolijk en doet het super. Drinkt goed, speelt en slaapt s'nacht gemiddeld 10uur door.

Nu heeft ze sinds 1,5 week dat ze heel veel met haar tong naar buiten gaat, soort slik beweging maakt en ze slijmt behoorlijk. Ook zuigt en likt ze veel aan haar vuistje.

Zou het kunnen dat ze miss zin heeft in al ander voedsel??

Heeft 1 van jullie dit ook bij de kids?

Finn doet dit ook.
Ik denk dat het (bij Finn) meer het ontdekken is.
Ik geef hem nog geen andere dingen dan melk.
Ik wacht zeker tot dat Finn 4 maand is en waarschijnlijk tot hij 6 maand is.

Liefs Danielle

Bodhi doet dat ook! Hij sabbelt veel op zijn handjes, kwijlt er lekker bij!
Maar ik denk ook dat dat meer te maken heeft met ontdekken. Babietjes zijn erg oraal ingesteld en ontdekken ook via hun mond de hele wereld, dus ook hun handjes.
Ik begin pas met fruit als Bodhi waarschijnlijk 6 maanden is, of hij moet ontevreden worden met zijn voeding...

Liefs Brigitte

Jesly krijgt maandag de 12e zijn eerste hapjes appelmoes. Ik ben dan jarig en kwil da hij dan ook iets speciaals krijgt;)
Ik begin gewoon met appelmoes, want ik denk niet dat hij veel happen op eet... En dan bouw ik het langzaam aan op... Maandag is jesly 3en halve maand... En jesly is klein en licht voor zijn leeftijd en geslacht (58cm en 5kilo) dus probeer het gewoon...
X marleen

vandaag toch een beetje gegeven doormiddel van een drupje op de vinger en daar aan laten sabbelen. Ze genoot hier zichtbaar van. Miss heeft ze t er al wel aan toe...........

W8 het af

Als jij denkt dat ze er aan toe is, gewoon geven! Je gevoel weet het meestal toch het best.

Levy doet dit trouwens ook, maar hij is gewoon op zoek naar zijn duim. Vind het in zn slaap wel, en heel soms overdag, en word daar zichtbaar rustig van. Hij slaapt zelfs plotseling 6 en soms 7 uur door sinds die zn duimpje kan vinden! Heerlijk voor mij :)

ja gewoon geven als je het vind dat ze er aan toe is ,,, hier ook marina krijgt er ook wel eens wat van ,,, gewoon een beetje steeds !!! en genieten wat ze daar van doet !!!

Terug
Bovenaan