Wanneer ga je het zien (i.v.m. mijn huwelijk)?

Dames,

Weten jullie wanneer je al iets kunt zien of wanneer je (waar dan ook) aankomt? Bij een eerste kindje/zwangerschap?
Ik ga namelijk over twee maanden trouwen dus dan ben ik ongeveer 14 weken in verwachting en moet wel in m'n jurk passen hihi.
Misschien hangt het af van je eigen figuur of aanleg. Als dat zo is, hoor ik dat ook graag!

Ben erg nieuwsgierig naar jullie reacties!

Bedankt alvast!

x

Het hangt sowieso van je postuur af, ik weet niet beter dan dat je het bij een tenger/slank persoon eerder ziet dan bij een wat gezetter persoon. Ook zie je het bij een 1e kindje vaak later dan bij een 2e of 3e etc. 14 weken... ik durf er geen uitspraak over te doen. Denk dat je dan wel al ietsje een buikje zal zien hoor. Maar ik kan er net zo goed naast zitten! En gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk natuurlijk!

als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap en aankomend huwelijk!ja ben het met butterfly eens, ligt ook aan je postuur!ik ben zelf een gezet persoon en je zag bij mij met eertse zwangerschap al goed met 12 week, vriendin van mij zo slank als een den daarbij zag je het pas rond 20 week!ik weet niet of je toevallig trouwjurken hebt waar gewoon rek in zit, als je die nu koopt dat ie gewoon mee rekt over 2 maand!denk dat je met de verkoopster moet gaan overleggen!
heel veel succes en plezier!

@ ButterflyJess en Neomie85

Bedankt voor jullie reacties. Heel lief van jullie! Ben blij dat ik 'lid' geworden ben van dit clubje.

Het probleem (wellicht) is dat ik mijn jurk al heb gekocht en hij de komende week op maat wordt ingenomen. Dan moet ik zo'n twee weken voor de bruiloft nog 1 keertje langskomen (dan ben ik dus 12 weken) om nog laatste aanpassingen te laten doen en dan is-ie af!

Ik heb maatje 36 en een normale b-cup en ben dus benieuwd hoe dat tegen die tijd eruit gaat zien en of mijn jurk nog dicht kan.

Ik heb nu al een opgezette buik (verschuivende darmen en lucht?). Kan moeilijk naar het toilet etc.
Hebben jullie dat ook?

Jullie ook heel veel succes en plezier!

hee
dus ga je deze week nog naar je jurk toe zeg maar....kun je dit dilemma ook niet voorleggen aan de verkoopster misschien dat ze de jurk alvast iets ruimer kan maken...zeheeft het vast wel eerder mee gemaakt!misschien kunnen ze die 2 week voor de bruiloft de jurk zo gemakkelijk groter maken...?sorry is allemaal koffiedik kijken haha
komt vast allemaal goed en anders heb ik nog wel jurk voor je maat 42 pas ja dan sowieso wle in haha
succes meid

Je zit dan misschien ook niet alleen met je buik, maar ook met je cup die dan misschien al gegroeid is (ben zelf ook al een hele cup groter inmiddels namelijk). Inderdaad overleggen met de verkoopster, da's het handigst denk ik.

Ik ging ook trouwen toen ik zwanger was. Ik was toen 20 weken. Maar bij mij zag je toen nog amper wat. Nu merk ik wel als k mn jurk aandoe dat ie bij mn borsten en buik ietsje te groot is. Het ligt ook inderdaad aan je postuur. Ik had toen 34 en was dus ietsje dikker met 20 weken.
Ik had mn jurk laten maken, dus ik kon geregeld even langskomen om m te passen.

Breek even in van de juli mamma's, maar heb hetzelfde figuurtje als jij en ook eerste x zwanger. Gefeliciteerd!
Zit nu in mijn 13e weeken heb alleen nog klein buikje van de opgezette darmen en maag (die je aangeeft nu ook al te hebben). Verder moet ik daar wel bij zeggen dat ik niet misselijk ben geweest en mijn extra trek goed hebben weten te bedwingen waardoor mijn gewicht nog gelijk is.
Cubmaat is ander verhaal, die is Wel een kleine cub groter, dus als je dat nog niet hebt zou ik daar zeker rekening mee houden.

Hopelijk heb je hier wat aan. Geniet van je zwangerschap en bruiloft!

Liefs

Terug
Bovenaan