wanneer ga je kindje indalen..en dan..

ik voelde van de week mn baby minder dan anders
normaal is het echt elke dag lekker druk aanwezig..heerlijk..

maar nu met 32 weken..
voelde ik na 2 dagen mn kindje eindelijk weer wakker zijn, en bewegen

kan het zijn dat het nu al langzaam in gaat dalen?
en dat je je baby dan minder goed voelt?
of zijn dit fabels?

ik hoop toch tot het eind van mn zw mijn kindje elke dagnog te blijven voelen..
of word dit idd minder??
 
los van het indalen.... de ruimte wordt krapper voor je kleine, dus de bewegingen kunnen wel heel anders worden/ voelen.
Waar het eerst nog felle trappen etc konden zijn, zal het steeds meer 'gedraai' en duwen worden als hij/zij zich uitrekt bijvoorbeeld.

Maar je moet hem/haar eigenlijk wel elke dag voelen bewegen op deze termijn.
 
ik heb het een paar weken geleden ook gehad, voelde ik het een hele ochtend niet. ik heb het ziekenhuis gebeld en mocht langskomen, heb een ctg gehad en alles was gelukkig goed. bij mij kwam het doordat het was gedraaid en in een stuit lag.
dit was met 34 weken.
de een daalt eerder in dan de ander. die van mij ben nu 37 week en is nog niet ingedaald, mijn dochter daalde in vlak voordat ze is geboren, en die was 12 dagen te laat.
maar er zijn ook kindjes die met 34 week al wel ingedaald zijn.
 
Hoi,
Ik zit nu ook op 32wk en de kleine is ook al aan het indalen, ik voel de baby niet minder, wel veranderen idd de bewegingen maar dat heeft niks met het indalen te maken,
Je hoort de baby wel elke dag te voelen al kan dat de ene dag meer zijn als de andere, ik geloof, maar dat weet ik niet zeker, iig 8x(momenten) per dag!
Kan zijn dat je het door drukte niet zo hebt opgemerkt, maar als je de baby niet voelt of echt naar jou idee te weinig kun je altijd even de gyn/vk bellen!
Liefs MJ
 
ik ben nu 36 weken zwanger van de 2e, en het is al een week geleden ingedaald..idd, de bewegingen worden heel anders omdat de ruimte steeds minder wordt..
Tja en wat MJ schrijft...ik ga echt niet bijhouden hoeveel ik de kleine voel. idd op drukke dagen is het minder dan op dagen dat ik minder doe!
Ik vind het niet fijn als het gaat bewegen nu het is ingedaald..Een naar gevoel in mijn bekken.
 
Hallo dames,

Ik was afgelopen woensdag 34 weken en was bij de VK.
Ze daacht in eerste instantie dat de baby met het hoofdje beneden lag, maar na nog een keer checken, en kijken met een oud echo-apparaat, bleek het hoofdje boven te liggen.
Nu moet ik komende woensdag weer komen om te kijken of ze al gedraaid is. Ook willen ze de groei bekijken. Ze schijnt wat aan de grote kant te zijn. Waardoor ze miss niet meer zou kunnen draaien.

Ik hoor komende woensdag of ze de baby in het ziekenhuis gaan draaien. Maar op een 1 of andere manier denk ik dat ze nog uit zichzelf gaat draaien, want ze is zo actief.

Hebben jullie VK's het ook over draaien in het ziekenhuis gehad?
 
Nini, onze (nu nog) jongste is met 36 weken nog uit zichzelf gedraaid en hij woog met 40 weken 4700 gram.
Dat heb ik wel gevoeld overigens, maar het ging nog wel. Scheelt wel dat hij de 3e was denk ik, maar ze hadden toen met 35 weken gezegd dat als hij de week erop nog in stuit zou liggen ze bij 36 weken dus zouden doorverwijzen voor eventuele draaipoging.
Gelukkig was dat dus verder niet nodig.
 
Terug
Bovenaan