wanneer gaan jullie het aan de andere kinderen vertellen?

Voor ons is dit voor het eerst een puntje.. Ik heb het al wel aan de jongste verteld, die kan toch nog niks zeggen.. Maar de andere 2 (van 2 en 3) die kunnen het nu wel verder vertellen.. en dat zullen ze waarschijnlijk ook vrij snel doen.. We wachten dus tot na de echo,en willen het dan op een leuke manier vertellen.
Ben benieuwd hoe jullie het aan gaan pakken? of misschien al wel gedaan hebben?

nee is nog veel te vroeg om t te vertellen.
Wij wachten ook tot we echo's gehad hebben. Als het lukt tot 12 weken, maar dat weet ik nog niet.
Hebben t bij de 3e verteld door ze allebei een kinderboek over zwangerschap te geven. De jongste was nog te klein om t te begrijpen maar de oudste die was helemaal overdonderd! Nu zijn ze allebei nog ouder dus ze begrijpen t maar al te goed! en vorige keer hadden we tegen de oudste gezegd om niets te zeggen maar binnen een korte tijd wist de juf/ BSO etc het! hahahaha

Voor mij is het heel anders dan voor jullie, denk ik.
Mijn dochtertje snapt er nu nog niets van.
Wilde het haar duidelijk proberen te maken wanneer je er iets van kan gaan zien.

Wij hebben het daarnet verteld aan mijn schoonouders. Ik heb een shirtje laten drukken met de tekst: geef me maar een dikke kus want ik word grote zus' . Ze vondn t hartstikke leuk. ik kan slecht mijn mond houden en als t wel mis gaat vertel je t ook em zullen ze ons ook steunen..
Daarom toch al verteld...

ik kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen maar we zijn nu pas net 6 weken onderweg dus dat zou te vroeg zijn. wij wachten de eerste echo af die 21 feb. plaatsvind en dan vertellen we het ws broers zussen en opa s en oma s

Terug
Bovenaan