wanneer gaan jullie naar de huisarts??

hoi hoi,
even een vraagje hoor,
wanneer gaan jullie voor het eerst naar de huisarts?ik wil graag nog even wachten aangezien ik nog maar 5 weken ben,en het de vorige keer helaas is misgegaan.zelf wil ik wachten tot een week of 7,als het dan allemaal nog goed gaat dat ik dan eens ga...
 
hoi,

Gefeliciteerd!

Ik ben zelf niet naar de huisarts geweest maar heb wel al een afspraak gemaakt bij de VK voor volgende week. Ben dan 6,4 weken. Omdat het bij mij de vorige keer ook is misgegaan, vind ik het juist prettig om vroeg terecht te kunnen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Volg vooral je eigen gevoel en als je wilt wachten, is dat natuurlijk prima. Vanaf 7 weken weet je in ieder geval wel zeker dat er al iets te zien moet zijn.

Succes met wachten hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!
 
heey

toen ik de positieve test had heb ik gelijk de verloskundige gebelt voor een echo die kon ik toen met 7 weken doen,heb ook hiervoor een miskraam gehad dus wou nu eerder weten of alles goed is met de kleine.dus geef het aan als je belt bij de verloskundige en dan zal je 2 weken een echo hebben dan kunnen ze kijken of alles goed is!!!

blijf wel positief denken!!!ik weet dat het moeilijk is maar je moet er wel van genieten!!

groetjes
 
Gefeliciteerd!!

Ik heb zelf de test bij de huisarts laten doen. zo heb je altijd zekerheid. kon de volgende dag gelijk terecht voor een inwendige echo bij de gyneacoloog omdat nog niet zeker was hoe lang ik al zwanger was.

Het ligt eraan wat je fijn vind. Wel zou ik niet langer wachten dan week 7. Begin week 8 is er op de echo al wat te zien :D

Veel succes!
 
Ik ben helemaal iet bij de huisarts geweest. Heb ze wel meteen gebelt om het de assistent door te geven.
Maar bel wel op tijd de verloskundige. Meestal heb je met 8 weken je eerste afspraak. Dus als je te lang wacht heb je kans dat het spreekuur vol zit en dan moet je langer wachten.

De kans dat het misgaat is (meestal) klein. Maar je huisarts of de verloskundige bellen moet je altijd doen. Mocht het misgaan kan je ook weer met 1 telefoontje de afspraak afzeggen.

Maar wacht dus niet te lang met het maken van een afspraak hé

gefeliciteerd en veel succes
 
Gefeliciteerd!
Bij de eerste belde ik de huisarts en de assistente feliciteerde me en vertelde dat ik de verloskundige moest bellen. De test van de huisarts is dezelfde test als die van de drogist, dus extra testen doen ze hier niet.
 
hoi
ik heb net de verloskundige gebelt voor een afspraak
ik ben ook 5 weken zwanger mag over 4 weken komen
het is voor mijn voor de 4 de keer ik weet wel dat het al een keizersnee word omdat ik de andere 3 ook via een keizersnee heb gekregen . wel spanend weer allemaal
liefs gedis
 
Terug
Bovenaan