Wanneer gaan jullie testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb  vanmorgen een zwangerschapstest gedaan omdat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben. Deze was negatief, zelf heb ik echter geen idee wanneer ik mijn nod heb, dus het is nog maar even afwachten. Ik heb mezelf voorgenomen om maandag weer een test te doen als ik toch niet gewoon ongesteld wordt. Denken jullie dat daar genoeg tijd tussen zit?

Het rare is dat ik heel erg misselijk ben en dit met de dag eigenlijk sterker wordt (heb dit nu een dag of 4 a 5) Heb verder wat krampen in mijn liezen en verder denk ik elke dag dat ik ongesteld wordt, maar uiteindelijk verlies ik alleen witte afscheiding.. (sorry voor het verhaal). Ik dacht dat dit wel erg op mijn vorige zwangerschapskwaaltjes leken! Hebben jullie dit ook?

Liefs
Baby09

hoi hoi,

Ben zelf ook wel benieuwd naar de andwoord, heb maandag nega test gehad maar me nod blijft maar weg, dat wachten ben je nu wel of niet...
Ik ben ook wel benieuwd hoelang je nu moet wachten voor de volgende test.
Suc6 en zal voor je duimen
Groetjes Knorretjuh

Hallo dames, in prinicipe maakt het niet uit na hoeveel dagen je gaat testen. Het is alleen zo dat elke dag het HCG hormoon meer aanwezig is in je lichaam. Hoe meer je hebt, hoe meer kans op een positieve test. Dus hoe langer je wacht met testen na je NOD hoe meer kans je hebt op een positieve test (als je zwanger bent natuurlijk). Baby, waarom weet je niet wanneer je NOD is? Heb je een onregelmatig cyclus of zo?
Ik heb zelf a.s zondag mijn NOD. Ik wil eigenlijk pas ergens aan het eind van volgende week testen, maar   weet niet of ik zo lang kan wachten! Nu maar eerst duimen dat ik niet ongi wordt.

Hoi meiden,

Het feit is dat ik deze maand 5 positieve ovulatietesten heb gehad allemaal donkerder als de controlestreep, maar mijn temp is niet omhooggegaan. Zoals ik al zei heb ik wat zwangerschapskwaaltjes wat ik bij mijn eerste twee kids ook had, maar vanmorgen werd ik wakker en ging ik toch twijfelen aan mezelf... Soms denk ik dat ik toch echt ongie wordt, maar aan de andere kant ook weer niet. Het is dus gewoon nog een paar dagen afwachten. Jullie horen het van mij.

Knorretjuh wanneer ga jij testen?

Gr.
Baby09

Hoi Hoi,

Als deze weekend me NOD nog niet is gekomen denk ik dat ik maandag maar weer ff testje haal.
heb wel is gehad dat ik 2 dagen later word maar niet zolang, nog 1 dag en ben week overtijd.
Nou duimen maar he, maar haal geen CB test meer gewoon goedkope

Hoi.

Hoe lsnger je zwanger bent hoe meer hcg stoffen dat toch je in je lichaam hebt.
En daar reageerd de test op.
Zelf heb ik testen van sensites en die zeggen na 3c dagen kun je weer testen.
Zelf was niet helemaal zeker van de zaak dus morgen doe ik weer een test.
Woensdag heb ik mee eerste afspraak bij de gynocoloog omdat we nu 14v maandan bezig zijn.
Heel spannend natuurlijk.
ik heb ook steeds het idee ga ik nou ongesteld worden?
Heel vaak naar de toilet maar gelukkig niets.
Heel erg moe en borsten doen pijn.
Succes allemaal.

Judith

Hoi Judith,

Wat spannend dat je woensdag je eerste afspraak bij de gyneacoloog hebt!

Ik zelf heb gisteren weer getest, maar ik wist al dat deze negatief zou zijn, had gewoon moeten wachten! Nu wacht ik tot zaterdag en dan zie ik wel verder. Hier voor de rest geen rode duivels te zien! Knorretjuh is er al meer bij jou bekend?

gr.
Baby09

negatief getest ... pfff zit nog steeds op wachtbankje
Gr Knorretjuh

Terug
Bovenaan