Wanneer gaan testen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu met mijn vriend aan het proberen om zwanger te worden. We zijn afgelopen maand begonnen en ik ben heel benieuwd vanaf wanneer het zinvol is om een zwangerschapstest te gaan doen. Ik hoor allemaal andere dingen van mensen om me heen....

Wie weet dit????

Groetjes

Hoi,

Meestal kun je op je nod dag testen. Er zijn testen waarop staat dat ze een paar dagen voor je nod al aangeven of je zwanger bent of niet. Maar ik weet eigenlijk niet hoe betrouwbaar deze zijn. Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje had ik op mijn nod dag gelijk een dikke streep Kon niet duidelijker. Maar ik hoor ook verhalen dat ze pas een paar dagen na hun nod een streep zagen.

Lekker duidelijk antwoord he, hihi. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat het echt per persoon en zelfs zwangerschap kan verschillen.

Succes!!
xx Natasja

Hi!

Toevallig heb ik gister een zwangerschapstest gedaan, op de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Die was positief... Kan me nog niet helemaal voorstellen, maar blijkbaar kan je dan dus al testen!

Succes ermee! Charlotte

Hoi,

Ik zou op je nod dag of erna testen.
Soms hoor je weleens als je te vroeg test dat je gewoon ongesteld wordt.

gr kaat

Hoi!
Ik zou echt wachten tot mijn NOD-dag. Zelfs dan kan hij negatief zijn, terwijl je toch zwanger bent!
En ochtendurine is zeker handig, want die is geconcentreerder!
Succes!

Nog even geduld dus....ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Ik ben pas de eerste maand gestopt met de pil dus ben benieuwd. ben 10 jaar aan de pil geweest en kan me niet echt herinneren hoe mijn cyclus voordat ik aan de pil ging was...Ik denk dat ik gewoon maar van 28 dagen moet uitgaan.

Je moet dan tellen vanaf de eerste dag dat je voor het laatst ongesteld bent geweest en dan 14 dagen dan is je ovulatie en dan weer 14 dagen en dan zou je ongesteld moeten worden. Tja of niet dan he! Ik ben echt benieuwd. ik wil steeds al een test doen, maar dat heeft nog weinig nut denk ik dan. Mijn vriend zei al wacht nog maar even totdat je ongeveer ongesteld moet worden.

Bedankt voor de reacties! Fijn dat jullie reageren!

x Astrid

Hoihoi,

Het verschilt inderdaad heel erg per persoon.
Ikzelf moest op zondag ongesteld worden en deed de vrijdag daarvoor een test en die was positief!

Succes ermee!
Groetjes Maaike, mama van Aymée Rose (17-05-2009)

Terug
Bovenaan